    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: GAL
    Date: Thu, 1 Mar 2018 22:34:28 +0000 (UTC)

    Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > Wg mnie nie opłaca się robić programatora, tl866 w podstawowej wersji od
    > chińczyka za sto parę zł załatwia wszystkie twoje potrzeby.

    100zł to nie tak dużo, ale jeśli alternatywą ma być podanie 12V na jeden
    pin i kilku stanów logicznych z PC-ta na kilka innych pinów (chociażby
    przez tryb bit-bang FT232 lub expander I2C; to nie musi być przecież
    bardzo szybkie, bo danych do przerzucenia jest niewiele), to chyba 100zł
    to overkill.

    Tym bardziej, że raczej nie planuję dużo używać tych układów. Na razie mam
    jeden pomysł na jedno zastosowanie -- na tyle proste, że da się je zrobić
    na TTL-ach, ale na tyle złożone (pod względem liczby pinów, nie
    funkcjonalności), że IMO lepiej będzie wrzucić układ programowalny.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]