  • 11. Data: 2011-12-17 23:16:04
    Temat: Re: GDZIE ?ar?wki
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Użytkownik "Fishman" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:jcir4d$mmr$1@inews.gazeta.pl...
    W dniu 2011-12-17 14:47, szufla pisze:
    > chińskie firmowane przez carrefoura

    Nie wiem o co ci chodzi, jakie chinskie ?

    sz.

  • 12. Data: 2011-12-18 16:31:45
    Temat: Re: GDZIE żarówki
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Dec 2011 21:42:24 +0000 (UTC), " Wmak"
    <w...@g...pl> wrote:

    >http://www.oswietlenia.com/

    To jest ta sama firma, co była na Bartyckiej. Ja bym uważał. Żarówki
    Osram Silverstar, H7, kupione u nich, świeciły niecałe 2 miesiące.
    Takie same żarówki, kupione w Norauto wytrzymały pół roku.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2011-12-18 16:42:02
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dn1se758s4rc01hmfja5l6q6diluchrd6e@4ax.com...

    > To jest ta sama firma, co była na Bartyckiej. Ja bym uważał. Żarówki
    > Osram Silverstar, H7, kupione u nich, świeciły niecałe 2 miesiące.
    > Takie same żarówki, kupione w Norauto wytrzymały pół roku.

    Też kupowałem u nich żarówki i wytrzymały ponad rok (Osram NB), potem auto
    poszło do innego właściciela.
    Jesteś pewien, że to nie wina instalacji Twojego samochodu?

  • 14. Data: 2011-12-18 16:52:00
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Dec 2011 16:42:02 +0100, "Iksinski"
    <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> wrote:

    >Też kupowałem u nich żarówki i wytrzymały ponad rok (Osram NB), potem auto
    >poszło do innego właściciela.
    >Jesteś pewien, że to nie wina instalacji Twojego samochodu?

    Jakoś inne żarówki wytrzymują sporo więcej, niż te kupione u nich.
    Instalacja jest więc raczej w porządku.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2011-12-18 17:03:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-18 15:31:45 +0000, jerzu <t...@p...onet.pl> said:

    > To jest ta sama firma, co była na Bartyckiej. Ja bym uważał. Żarówki
    > Osram Silverstar, H7, kupione u nich

    Rzetelnie byłoby, gdyby tekst brzmiał:

    "...żarówki kupowane u nich...".

    Inaczej prędzej mówić można o przypadku, niż o regule.

    --
    Bydlę

  • 16. Data: 2011-12-18 17:46:28
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    pwz <p...@o...pl> napisał(a):

    [ciach]

    Mi po lekturze testow zarowek H4 zachcialo sie kupic Hella light power -
    nigdzie ich nie moglem znalezc, a szukalem w kilku motoryzacyjnych, Norauto i
    w marketach w stylu Auchan, Real. Kupilem na allegro.

  • 17. Data: 2011-12-18 19:17:17
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2011-12-18 17:46, pablo eldiablo pisze:
> [...]
    > nigdzie ich nie moglem znalezc, a szukalem w kilku motoryzacyjnych, Norauto i
    > w marketach w stylu Auchan, Real. Kupilem na allegro.

    Super, o taką odpowiedź mi chodziło. Bo moje pytanie właśnie dotyczyło
    tego, czy jest sens wchodzić do każdej stacji benzynowej i każdego
    sklepu (marketu czy samochodowego) w poszukiwaniu _wyboru_. Tzn. żebym
    miał realny wybór pomiędzy różnymi żarówkami różnych firm, a nie
    pomiędzy "firmą krzak X" a "firmą krzak Y" z Chin. Żebym mógł wziąć do
    ręki pudełko z żarówkami i Osrama i Philipsa i Bosha i jeszcze innych i
    kupić te, które chcę, a nie które akurat "są na stanie". Jak ocet w
    PRL-u. Tak jak przypuszczałem, w miarę sensowny wybór to tylko w sieci...

    Pozdrawiam
    pwz

  • 18. Data: 2011-12-18 19:51:43
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    pwz wrote:

> [...]
    > kupić żarówki. Naczytałem się o nich wiele i chciałem kupić
    > wybrany model (a jak nie ten wybrany, to drugi w kolejności z
    > 'ulubionych'). Żeby było ciekawiej, są to typowe żarówy H4,
    > znanych firm 'żarówkowych'. No i okazało się, że pobliskie
    > sklepy (markety) dysponują tylko dziwnymi no-name. A do jakiegoś
    > 'polmozbytu' czy innego 'norauto' mam dosyć daleko. I teraz pytanie
    > - quasi-sondaż wśród BiSwK: gdzie kupujecie żarówki do swoich
    > toczydeł? (A jakby ktoś polecił sklep/miejsce z przyzwoitym
    > wyborem żarówek w DC, to w ogóle byłoby super...)

    Philipsy i bosche są w Auchan, osramy w Nomi, tungsramów i helli w
    życiu w sklepie nie widziałem. Reszta firm to badziewie.

    --
    Deflegmator

  • 19. Data: 2011-12-18 21:50:17
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Dec 2011 17:03:40 +0100, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    >Rzetelnie byłoby, gdyby tekst brzmiał:
    >
    >"...żarówki kupowane u nich...".

    Nie ma znaczenia. Jeżeli ten sam produkt kupiony w jednym miejscu
    działa dwa miesiące, a w innym 6, to może być coś na rzeczy. Ale żeby
    nie był, kupiłem te żarówki dwa razy w tej firmie. Wynik powtarzalny.
    Trzeci raz nie ryzykowałem, kupiłem w Norauto.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2011-12-18 22:18:36
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2011-12-18 19:51, Deflegmator pisze:
    > Philipsy i bosche są w Auchan,
    (...)

    Ano właśnie srogo się zawiodłem, kiedy kilka dni temu pocałowałem pustą
    półkę, a właściwie oblężoną przez chiński(?) badziew, bez obecności
    firm, które wspomniałeś. Jakaś samotna H7 się błąkała, ale H4 - ni widu,
    ni słychu...
    pwz