  • Data: 2009-05-30 09:01:20
    Temat: Re: GSM PLAY - się zapycha?
    Od: Jacek Skórzewski <j...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    .z. pisze:

    > Mam to samo w Lublinie. Jak mi przerywało to się rozłączałem i
    > przełączałem telefon na sieć Plusa i było ok. Teraz na stałe korzystam z
    > Plusa i tyle.

    Gorzej będzie, jak się możliwość roamowania u plusa skończy. A to z
    pewnością nastąpi, jak tylko p4 osiągnie jako takie pokrycie w 2G.
    Sądzę, że nie dalej, jak za dwa lata.
    Przerwa w połączeniu może następować z wielu powodów - handoveru, zmiany
    kodeka głosu, nagłego pogorszenia warunków na łączu radiowym...

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Skórzewski