  • Data: 2007-09-11 20:13:36
    Temat: Re: GTS ile jeszcze?
    Od: Łukasz Morawski <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek pisze:
    > Jest tak źle, że dziś zacząłem szukać kiedy kończy mi się umowa ...
    > twierdzą że gdzieś mają uwalony światłowód w niemczech ... ale myślę że
    > to zbyt długo jak na światło i to jeszcze w niemczech.

    Niestety pomimo tego, że nie jestem ich klientem - również to odczuwam.
    Korzystam ze wspaniałych usług Inotela. Dzisiaj dostałem informację od
    technika Inotela, że do jutra maksymalnie GTS ma usunąć usterkę.
    Otrzymałem informację, że mają problemy z jakimś routerem, nic nie było
    mowy o światłowodzie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Morawski