    From: Filip454 <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Date: Fri, 24 May 2019 15:07:32 +0200

    W dniu 2019-05-24 o 14:57, z pisze:
    > Masz jaką radę żeby flagowiec w 2019 roku nie LAGOWAŁ?
    > (Data premiery 21 lutego 2016)

    http://blog.pclab.pl/mieszko/Dlaczego.m%C3%B3j.smart
    fon.zamula.si%C4%99.po.pewnym.czasie,312

    Sprawdź czy w ogóle trimuje pamięć, a potem:

    > update to the latest OS + security package.
    >
    > after you update, DO A FACTORY RESET! The update mechanism doesn't clean up after
    itself well

    > activate Developer Options in Samsung settings. Then reduce Window Animation Scale
    and Transition Animation Scale. I have mine as 0.5, but none can be used if really
    needed. Please Google these to understand the impact (visual only, low impact)

    Mówiłeś, że aktualizowałeś więc podobny przykład ma autor postu z Reddita.

    > Miesiąc czy dwa temu a może nie zauważyłem kiedy (chyba aktualizacja) zaczęło się
    coś pier.... Jak mu się da coś trudniejszego do zrobienia typu odpal nawigację i
    ścisz muzykę to potrafi zawisnąć.

    Wiele razy pisałem, że czasem w Androidach mechanizm TRIMowania szwankuje.

    > Poprzedni Z3 Compact śmiga nadal ładnie i tak nie irytuje.

    Sony ma praktycznie zawsze włączony TRIM w najnowszych urządzeniach (po
    wydaniu Jelly Bean).

    --
    Filip454
    [f...@g...com]