  • 31. Data: 2016-06-20 12:52:20
    Temat: Re: Gaz vs Benzyna Vs Diesel
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-06-20 o 12:06, Tadeusz pisze:

    > Mój znajomy wymieniał w 12-letnim Priusie kompletne akumulatory hybrydowe.
    > Wyszło go to 1,8 tyś zł (słownie: tysiąc osiemset zł) z gwarancją...

    OOO Napisz coś więcej...

  • 32. Data: 2016-06-20 15:44:45
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-06-16 o 09:10, Bolko pisze:
    > Gaz
    > Tanie paliwo
    > Prosty silnik
    >
    > Benzyna
    > "proste" silniki nie dotyczy TSI z VW
    >
    > Diesel
    > mało palą
    >
    > Auto z jakim źródłem zasilania dla zwykłego kierowcy?

    Toyota benzyna.

  • 33. Data: 2016-06-21 09:17:45
    Od: Tadeusz <...@n...pl>

    W dniu 2016-06-20 o 12:52, z pisze:

    > OOO Napisz coś więcej...

    Robił gdzieś pod Warszawą, chyba w Łomiankach.
    Oczywiście nie ASO tylko jakiś warsztat niezależny.
    Jeździ, jest zadowolony, aku trzymają pojemność.

  • 34. Data: 2016-06-21 15:21:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tadeusz"

    > Kiedyś czytałem że porozbitkowe chodzą po 3 tyś.

    Mój znajomy wymieniał w 12-letnim Priusie kompletne akumulatory hybrydowe.
    Wyszło go to 1,8 tyś zł (słownie: tysiąc osiemset zł) z gwarancją...
    ---
    Eee yyy, to niewiele więcej powinny kosztować akumulatory do Twizy. Więc
    czemu takie drogie ?