  • Data: 2017-12-14 11:28:58
    Temat: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ssd.edysk napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 01:43:07 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Gdyby swego czasu ktoś z głową się wziął za marketing, to właśnie
    >gospodarstwa domowe byłyby super targetem dla ISDNu.

    Trudno mi powiedziec jak to po stronie kosztow wyglada ... moze masowy
    ISDN wcale nie byl celem operatorow.
    ISDN ma swoje zalety w domu, ale cena aparatu tez mogla zniechecac.

    No i aby te zalety dostrzec, to by minuta rozmowy musiala potaniec.

    Chyba, ze jak piszesz - do internetu. No coz - swiat poszedl inna
    droga i ten ISDN znow bylby przezytkiem.

    Nawet w USA go operatorzy jakby sami zarzneli, bo u nich tradycyjnie
    rozmowy byly darmowe, ale za ISDN kazali sobie placic od minuty.
    I zegnaj internecie ..

    Tylko po co ? :-)

    J.