  • Data: 2017-12-17 23:20:37
    Temat: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie że wyjadę! Stacjonarny numer telefonu mam u operatora VoIP,
    > a wyjazdy zagranieczne do dzikich krajów to jedyny czas, kiedy jest
    > sens używać tego numeru.

    Nie rozmawiamy o stacjonarnej numracji, tylko o telefonie stacjonarnym,
    a tego nie wywieziesz za granicę.

    > W jaki sposób?
    >
    > https://www.play.pl/pomoc/mapa-roamingu/
    >
    > Wybrałem "Szwajcaria", "Abonament", oraz "Formuła Europa Unlimited"
    > (ta taryfa zabrzmiała mi najbardziej obiecująco). Dostałem:
    >
    > Połączenia wychodzące 5 zł/min
    > Połączenia przychodzące 1 zł/min
    > SMS-y 1 zł
    > MMS-y 2 zł
    > Transmisja danych 1,81 zł
    >
    > Nie, te ceny ani trochę nie wyglądja mi uczciwie. Raczej szukanie jelenia.

    Ja patrzę na swoją taryfę.
    Tabela 14
    https://www.redbullmobile.pl/sites/default/files/pdf
    /red-bull-mobile-energy-na-karte/Cennik%20Red%20Bull
    %20MOBILE%20Energy%20na%20karte%2015.06.17_0.pdf

    Wcześniej w tabeli 10. Szwajcarę zaliczają do strefy Euro.

    --
    Liwiusz