  • Data: 2017-12-21 08:37:27
    Temat: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-21 o 03:12, SDD pisze:
    > A zobaczcie, jaką sprytną pułapkę - wobec obowiązkowego RLAH - przygotowali
    operatorzy. Pułapka jest szatańsko sprytna i nazywa się WiFi Calling.

    > Czyli taki rozreklamowany dostęp do sieci via voip. Polega to na tym, że użytkownik
    dzwoni przez WiFi i łączy się *tak, jakby był w Polsce*.

    Nie narzekaj. WifiCalling jest bardzo dobrą usługą na zagraniczne
    wyjazdy, zwłaszcza poza UE.

    > I teraz taki rozentuzjazmowany user sobie korzysta gdzieś w UK czy gdzie indziej z
    tego wynalazku i postanawia zadzwonić na zagraniczne numery.

    > I mamy Cię kolego - zamiast z pakietów w ramach RLAH, doimy 2 zł/minuta.

    Myślę, że jakikolwiek inny kurs myślenia i czytania wychodziłby znacznie
    drożej. Nawet ja doskonale wiem o tej zasadzie, a nawet nie mam
    WifiCalling, więc tym bardziej musi o tym wiedzieć osoba, która chce z
    tego za granicą skorzystać. A jeśli nie wie, to znaczy, że rażąco się
    zaniedbała (przypomnę tylko, że Rzymianie definiowali rażącą niedbałość
    jako "nierozumienie tego, co wszyscy rozumieją", czyli po prostu głupotę).

    --
    Liwiusz