  • Data: 2017-03-02 00:36:37
    Temat: Re: Głośniki do komputera
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Jak ktoś w tym wątku już zauważył:
    >"Ale z ciekawości... zasilane z USB? To jaką to ma moc? Bo usb to
    >jakies 2,5W...". A moc wzmacniacza to 60W.
    >http://audio.com.pl/newsy/sprzetowe/9186-glosniki-j
    bl-pebbles
    >Na stronie producenta mocy nie znalazłem. :-)

    Na koncerty to nie jest, ale rozwaliła mnie jakość dźwięku jak na takie
    maleństwa, dlatego je polecam.
    Graja zdecydowanie lepiej niz. logitechy i creative za podobne pieniądze,
    oczywiście mają mniej dołu jakby porównywać je do zestawów 2.1, ale wszystko
    maja jakoś tak po równo.
    Ze sie powtórzę - grają bardzo dobrze, czasami mam wrażenie ze są bardziej
    szczegółowe niż moje ONKYO z KEF`ami 305
    proponuje gdzieś posłuchać inaczej głośników nie można kupić.

    BUNIEK