  • Data: 2017-12-27 19:09:10
    Temat: Re: Głośniki do laptopa - jakie?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-27 o 18:53, T pisze:

    > Ja wręcz przeciwnie. Kupna używanych rzeczy w ogóle nie rozważam.

    To zacznij, sprzęt audio kosztuje, no chyba ze mogą być gówniane
    małe głośniczki za stówę. Do gier i odgłosów strzałów dobre
    do muzyki nie polecam.
    Nie polecam też podrasowywania małych gównianych głośniczków
    subwoferem, brzmi owszem lepiej ale do muzyki za słabe.
    Jak do muzyki to DAC zintegrowany ze wzmacniaczem słuchawkowym
    i słuchawki, minimum dwa razy po 300zł lub DAC z normalnym wzmacniaczem
    i duże drewniane kolumny jak już radzono. Wyjdzie drożej niż
    opcja ze słuchawkami ale i efekt lepszy.