  • Data: 2017-12-28 10:16:14
    Temat: Re: Głośniki do laptopa - jakie?
    Od: Chris <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    w_edifier_r1600tiii_spotkanie_z_legenda

    > Ze 3 lata temu kupiłem amplituner Telefunken HR660, 2x30W za jakieś 100
    > zł. Wymagał naprawy jednego potencjometru. A do tego 2 trójdrożne
    > kolumny Watson o wymiarach 270x260x510 po jakieś 80 zł/szt, dużo lepsze
    > od zaprezentowanych w twoim linku. Jak dla mnie, muzyka jest OK :)

    Rozumiem że masz predyspozycje audofilskie i testowałeś oba zestawy
    dzięki czemu możesz porównać jak grają?

    > Oczywiście, nie znajdziesz dobrej propozycji od ręki, trzeba nieco trudu
    > sobie zadać. Kupując amplituner masz dodatkowy bonus - masz od razu
    > radio :)

    Radio analog to przeżytek więc żaden z tego plus :)

    > Ten sprzęt jest w jadalni, w moim pokoju mam jeszcze starszą Yamahę
    > R-300, wygrzebaną na strychu u sąsiada. Trzeba było odświeżyć ścieżki
    > potencjometrów, naprawić podświetlenie skali i dorobić dwie gałki. Do
    > tego są dwie kolumny trójdrożne nieznanej marki o podobnych j/w
    > rozmiarach, też za darmo otrzymane, wymagały wymiany twiterów i basów
    > (jakieś kilkadziesiąt zł na głośnik) no ale darowanemu koniowi w zęby
    > nie patrzysz :)
    > Jedyny brak takiego rozwiązania to brak wejścia S/PDIF lub optycznego.

    To wada ale widzę że lubisz szumy i trzaski ze staroci więc dla Ciebie
    to plus.
    Nie mówiąc już o wymiarach sprzętu gdzie trzeba mieć miejsce na ampa +
    duże kolumny.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein