  • Data: 2007-03-31 11:36:39
    Temat: Re: Gminny internet
    Od: "loksim" <l...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gminny internet to panstwowy internet z "naszych" podatkow.

    gminny nie oznacza panstwowy
    jesli nie podoba Ci sie bezplatny internet w Twojej gminie, to skrzyknij
    znajomych myslacych podobnie i odwolaj wojta / rade, ewentualnie wybierz
    innych w kolejnych wyborach

    > W Polsce jak widac wszystko co panstwowe jest zle.
    > Dojdzie do tego ze internet bedzie za free, a jak faktycznie bedziesz
    > chcial internet z gwarancja uslugi to go nie bedzie albo bedzie kosmicznie
    > drogi.

    to zalezy od ludzi, ktorzy beda przy tym pracowac
    naturalnie prywatna inicjatywa zazwyczaj jest bardziej elastyczna, bardziej
    zyczliwa, bardziej fachowa, ale zauwaz, ze od lat osiemdziesiat zmieniaja
    sie takze urzedy;
    urzednicy powoli zaczynaja pojmowac, ze sa na garnuszku podatnikow i cos
    powinni z siebie dac
    nie bardzo wyobrazam sobie sytuacje, w ktorej gmina daje ludziom internet,
    ktory nie dziala lub dziala byle jak
    to jest gorsze rozwiazanie niz nie dawac wcale i przy kolejnych wyborach
    odbije sie czkawka

    nie uwazam, ze gminne jest lepsze niz prywatne, wydaje mi sie tylko, ze
    samorzad ma takie samo prawo do dostarczania internetu, jak do prowadzenia
    wodociagow;
    a najlepiej jest wtedy, gdy nikogo do niczego sie nie zmusza, a rynek sie
    sam reguluje; dzieki temu aktywna i przedsiebiorcza gmina cos dobrego
    zorganizuje, a inna pozostawi to prywatnemu biznesowi

    loksim