  • Data: 2019-01-22 20:21:35
    Temat: Re: Granice absurdu [crosspost]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:7505910300$2...@s...com.
    ..
    Hello Piotr, Tuesday, January 22, 2019, 7:12:50 AM, you wrote:
    > Korzystałem z gwarancji Della jednodniowej naprawy i nikt nawet nie
    > zasugerował niczego podobnego.

    Chyba nie - ustawa byla wczesniej, i moze nawet jakas dyrektywe
    realizuje,
    ale rozporzadzenie samo jest prawem i zadnej ustawy nie potrzebuje.

    I wydaje mi sie, ze teraz dzialaja rownolegle.

    >,,Takie mamy procedury gwarancyjne i CNPTZ?"

    A ja jedna rzecz dostrzegam - jesli wysylaja komputer do innego
    serwisu, to powinni miec stosowna umowe o powierzeniu danych.
    Moze nie maja.

    Albo cos zle zrozumieli, a chodzi o to, ze w ramach naprawy instaluja
    system na nowo, bo sie nie beda zastanawiac co klient sp*.

    J.