  • 1. Data: 2009-01-09 10:37:15
    Temat: Gruzja 2008 - relacja
    Od: "buzar" <b...@r...pl>

    Witam
    Ukonczylem pisanie relacji.

    Ciekawych zapraszam do obejrzenia wersji roboczej:
    http://tinyurl.com/9d5tny

    Bede wdzieczny za przeslanie uwag.
    Jak odpoczne od kompa, to popoprawiam niedociagniecia.

    --
    pozdrawiam
    piotr buzar

  • 2. Data: 2009-01-09 11:07:38
    Temat: Re: Gruzja 2008 - relacja
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Czesc!

    Użytkownik "buzar" <b...@r...pl> napisał
    > Bede wdzieczny za przeslanie uwag.

    Dle mnie to troche nieczytelne jest. Pojawia sie lista stron z numerami, ale
    brakuje pierwszej na tej liscie. No i takiej jakiejs orientacyjnej mapki
    brak, zeby zobaczyc jakie kolko zrobiliscie.

    Mam tez pytanie zwiazane z powrotem droga promowa -- planuje przetestowac to
    polaczenie tyle, ze w druga strone. Kiedy zalatwialiscie bilety na prom? Z
    duzym wyprzedzeniem, czy tez na miejscu w Poti? Jaki byl koszt biletu na
    czlowieka i motocykl? Jak czesto plywaja promy i jak sie nazywa
    firma-operator, jesli nie jest to UkrFerry?

    Wielkie dzieki za pomoc

    Pawel
    gpx 600r i svsz

  • 3. Data: 2009-01-09 11:10:51
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Bede wdzieczny za przeslanie uwag.

    Słabo, że fotki nie mają "przewijaka" (next) tylko trzeba zamykać by
    otworzyć kolejną:(

    Grzech
    vl800

  • 4. Data: 2009-01-09 11:29:55
    Od: "buzar" <b...@r...pl>

    Użytkownik "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl> napisał w wiadomości
> [...]
    > brakuje pierwszej na tej liscie. No i takiej jakiejs orientacyjnej mapki

    > Mam tez pytanie zwiazane z powrotem droga promowa

    pierwsza strona ukryta jest pod tytulem
    i otwiera sie z linka ;)

    na pytania, na ktore sa odpowiedzi w
    tekscie, przez wzglad na cierpliwosc
    innych czytaczy nie bede odowiadal ;)

    --
    pozdrawiam
    piotr buzar

  • 5. Data: 2009-01-09 12:47:49
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "buzar" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    > http://tinyurl.com/9d5tny
    >
    > Bede wdzieczny za przeslanie uwag.

    Bardzo ciekawa relacja, dobrze się czyta i ogląda. Fotki świetnej jakości.
    Pasuje mi ze otwieraja sie w nowym oknie i są duże!
    Troche pecha ze sprzętami mieliście na początku - skrzynia i dętki...

    Relacja naprawdę fajna. Z uwag - co bym zmienil to stan licznika podawał od
    zera tzn od chwili wyjazdu 0km aby czytelnik nie musiał obliczać. Na poćżtku
    też warto by podać skład wycieczki i przedstawic osoby i motorki.

  • 6. Data: 2009-01-09 13:34:37
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Bede wdzieczny za przeslanie uwag.
    > Jak odpoczne od kompa, to popoprawiam niedociagniecia.

    Kobyła te zdjęcie, 300 kilo to troche dużo, jak byś jpg z tego
    zrobił powinno zmiścić się w 50k w zadowalającej jakości ;) ale
    to tylko takie zobacznie z czasów modemowych :). Duży plus za
    zdjęcia, duże i wyrażne!

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 7. Data: 2009-01-09 13:35:32
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Kobyła te zdjęcie, 300 kilo to troche dużo, jak byś jpg z tego

    Ehhem... oczywiście miałem na myśli zdjęcie na górze strony
    logo.png

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 8. Data: 2009-01-09 13:54:02
    Od: a...@b...org.pl (Janusz A. Urbanowicz)

    "buzar" <b...@r...pl> writes:

> [...]
    > http://tinyurl.com/9d5tny
    >
    > Bede wdzieczny za przeslanie uwag.
    > Jak odpoczne od kompa, to popoprawiam niedociagniecia.

    Czy tylko ja nie mam nic na pierwszej stroni i zaczyna się od 3 dnia?

    =alx
    --
    JID: a...@h...pl | GSF 400 "Czerwony zbój"
    PGP: 0x46399138 | Pegueot Speedfight 2 X-Race -- sprzedam!

  • 9. Data: 2009-01-09 14:07:59
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Janusz A. Urbanowicz" <a...@b...org.pl> napisał w wiadomości
    > Czy tylko ja nie mam nic na pierwszej stroni i zaczyna się od 3 dnia?
    > =alx

    W IE tak jest. Otwórz se w mozilli.

    --
    McGregor

  • 10. Data: 2009-01-09 14:09:47
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Czesc!

    Użytkownik "buzar" <b...@r...pl> napisał
    > pierwsza strona ukryta jest pod tytulem
    > i otwiera sie z linka ;)

    No to sorry -- u mnie (mam Opere) pojawia sie lista stron, przy czym u gory
    listy jest jakies mocne zamieszanie -- czesc napisow sie wzajemnie
    przykrywa. Stad sadzilem, ze moze na dnie jest i linki do strony 1. Stad
    pytanie. Teraz wiem, ze kwesta bierze sie najprawdopodbniej z
    optymalizowania strony pod IE i inne bardziej popularne niz moja
    przegladary.

    > na pytania, na ktore sa odpowiedzi w
    > tekscie, przez wzglad na cierpliwosc
    > innych czytaczy nie bede odowiadal ;)

    To ja sobie przeczytam dokladnie i wtedy bede mial szczegolowe pytania.
    Cierpliwosc czytaczy jest wystawiona na probe codziennie przy studiowaniu
    postow ze scigacza, wynurzen przypierdalaczy przecinkowych itp. itd. Tak
    wiec licze na wyrozumialosc przy czytaniu moich -- badz co badz zgodnych z
    temtyka grupy -- pytanek:))

    Pozdrawiam

    Pawel