  • Data: 2023-08-06 17:49:50
    Temat: Re: Gwint 11G
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-08-06 o 11:18, heby pisze:

    > Mierzy skok, głębokośc i pewnie nachylenie, jak masz dobry wzrok.

    > Niby tak, ale jak mówię, przymiar pokazuje że 11G, ale nakrętka do
    > standardowej hydaruliki nie działa zbyt dobrze. Chciałbym wiedzieć na
    > przyszłośc, jaka może być tego przyczyna, ze zwykłej ciekawości.

    Przyczyną jest niezgodność skoku czy zarysu.
    Równie dobrze nakrętka hydrauliczna mogła być metryczna albo UNF.
    Kilka lat temu robiłem dla klienta otwory M16x1,5 w nakrętkach
    wedle życzenia ale okazało się, że trzpienie mu się wkręcają
    tylko trochę i się klinuje. Bo to były śruby 5/8" UNF
    Minimalne różnice w skoku a ten sam zarys - prawie nie do
    wyłapania na suwmiarkę.