    From: pioruns <c...@b...cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: HDD czego nie wiem
    Date: Sat, 24 Sep 2011 23:13:55 +0000 (UTC)

    Dnia Sat, 24 Sep 2011 10:50:27 -0400, rs napisał(a):

    > nie do konca "nic nie zrobisz", bo jakos daje sie zapisac te puste
    > katalogi na dysku oraz skopiowac z niego.to nadal nie jest odpowiedz na
    > moje pytanie, skad system ma informacje o zawartosci katalogow na tym
    > dysku i w jakis sposob daje mozliwosc ich przegladania. <rs>

    Już Ci wcześniej odpowiedziano - system zabuforował wszystkie dane,
    strukturę katalogów też. Swego czasu miałem tak z napędami CD - płyta
    wyjęta, a w moim komputerze nadal ją widać i można przeglądać katalogi i
    pliki - ale pliku już się żadnego nie da otworzyć. Możesz kopiować te
    katalogi i wszystko co to widzisz na ekranie, ale żadnego nowego pliku z
    dysku nie otworzysz, bo nie został zabuforowany przez system. To chyba
    wszystko na ten temat.

    --
    [ ASUS M4A87TD/USB3 & 8GB Samsung PC3-10600 ]
    [ AMD Phenom II X4 955 @ 3.8GHz & Titan TTC-NK35TZ/RPW/V3 ]