    From: "Maciej Sobkow" <m.sobkow(dowywalki)@wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [HELP] Ładowarka BC-900 czy MH-C9000 ???
    Date: Tue, 17 Mar 2009 09:10:33 +0100

    > Witam wszystkich !

    Cześć

    > 1. BC-900
    > 2 MAHA Powerex MH-C9000
    >

    > Jakie macie doświadczenia w tym względzie ? Co byście wybrali ? Mam zamiar
    > uyżytkowac tę ładowarkę dość długo 9 no chyba, że ją wcześniej szlag trafi
    > ! ;)
    >
    > Jakie Wy widzicie wady i zalety u każdej z nich ???

    Nie pamiętam już jakie cechy przeważyły, ale około roku temu zakupiłem
    Powerexa MH-C9000 i jestem z niego bardzo zadowolony.
    Generalnie to chyba 2 najlepsze ładowarki na rynku więc w obu przypadkach
    będziesz zadowolony, ze wskazaniem na MH-C9000.
    Sporo na temat wyboru jest na:

    pozdrawiam
    Maciej Sobkow