  • Data: 2014-02-17 19:50:17
    Temat: Re: HTML5 - jak zorganizować drag and drop?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-17 15:54, Borys Pogoreło pisze:

    > W IE11 zepsuli to świadomie, by zaprzestano sprawdzania wersji
    > przeglądarki. Z jQuery też wyleciało $.browser.

    No więc sam widzisz. Gdybym bazował na tym, to po aktualizacji jQuery
    projekty przestawałyby mi działać, miałbym lawinę telefonów. Nawet
    gdybym lokalnie trzymał jakąś wersję jQuery to mógłbym nie zauważyć, że
    jakaś funkcja serwisu WWW po ręcznym zaktualizowaniu biblioteki padła.
    Wiem, że jQuery to spore usprawnienie jednakże preferuję marekQuery bo
    panuję nad kodem. Raz napiszę a potem używam.

    > I masz zamiar rozwiązywać wszystkie problemy i warunki brzegowe, które
    > rozpracowali już twórcy bibliotek?

    Życie pokaże. Jeśli gdzieś się sypnie, naniosę korektę i wszyscy klienci
    ją zyskają. To chyba nie problem?

    > Zajrzałem do źródła ui.draggable - dużo ifów, w tym tradycyjne "Ugly IE
    > fix". Mnie by się nie chciało pisać tego od zera.

    Mi też nie bardzo, ale coś za coś. Albo panuję nad kodem bo jest mój
    albo idę na skróty. Raz stworzona a potem pielęgnowana biblioteka nie
    zajmuje wiele czasu. Znalezienie usterki w cudzym kodzie bywa bardziej
    pracochłonne. Co gorsze, jeśli ta usterka wystąpi w kolejnej wersji
    jQuery, to znów muszę poprawiać to co już kiedyś poprawiałem. Tego typu
    zdarzenia skutecznie zachęciły mnie do zakasania rękawów i zrobienia
    czegoś własnego.

    Marek