  • 51. Data: 2004-04-06 20:29:49
    Temat: Re: Hakiery
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    Jan Srzednicki <...@n...invalid> pisze:

    >Zauważ jednak, że ja pisałem o atakach na server IRC, a nie powodowane
    >przez IRC - bo 'powodowane przez IRC' może oznaczać, że jakiemuś
    >bambusowi nie spodoba się, że dostał bana od kogoś, kto ma gdzieś konto
    >i pojedzie DDoSem w server owo konto obsługujący.

    Właśnie takie przypadki miałem na myśli pisząc, że 'większość
    ataków jest w jakiś sposób powodowana przez IRC'.

    >I to ma się nijak do
    >głupot produkowanych przez imć Futszaka o pośredniej winie Beetha za
    >zamieszanie.

    To była dygresja, nie związana z bredniami produkowanymi przez
    Futszaka.

  • 52. Data: 2004-04-06 20:44:43
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy>

    Jan Srzednicki <...@n...invalid> napisał(a):

    > Czy coś przeoczyłem w procedurze?

    CERT? Polecam, bardzo pomaga w koordynacji.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 53. Data: 2004-04-06 21:24:38
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy> pisze:

    >Skontaktuj sie z administratorami sieci, w ktorych sa DDoS zombie,
    >ustalcie kto koordynuje ataki, kontakt z CERTem i kolejna udana akcja
    >policji. Mowie serio.

    Tylko skąd mam wziąć czas na to?

  • 54. Data: 2004-04-06 21:35:32
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Przemyslaw Frasunek <v...@p...na.niusy> wrote:
    > Skontaktuj sie z administratorami sieci, w ktorych sa DDoS zombie,
    > ustalcie kto koordynuje ataki, kontakt z CERTem i kolejna udana akcja
    > policji. Mowie serio.

    Pod warunkiem, że to polskie zombie. :/

    Zresztą: po jakimś ataku wysłałem 51 listów do różnych abuse.
    Odpowiedź dostałem od dwóch.

    Oczywiście nie należy tego odczytywać jako zniechęcania do zgłaszania
    ataków! Zgłaszać koniecznie, najlepiej z kopią do CERT Polska.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 55. Data: 2004-04-07 00:57:52
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:
    > Dla mnie to zwykli internetowi *terroryści*: stawiają żądania,
    > a w przypadku ich niespełnienia atakują DDoS-em.

    http://www.theregister.co.uk/2004/04/05/sporting_opt
    ions_ddosed/

  • 56. Data: 2004-04-08 07:17:11
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On 6 Apr 2004 10:33:18 GMT, Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote:

    >Jeżeli w regulaminie usługi, którą udostępniam za darmo, jest punkt
    >mówiący o tym, że mogę komukolwiek odmówić świadczenia tej usługi
    >bez uzasadniania, to normalny człowiek przyjmuje to do wiadomości
    >i jeśli mu się tak zdarzy, to albo się spróbuje odwołać, albo wzruszy
    >ramionami i pójdzie gdzie indziej.

    puk puk, mamy rok 2004, Internet to już nie tylko wyższe uczelnie,
    baaaaa obecnie nawet na wyższych uczelniach sporo dresów "robi papier"
    i sporo użyszkodników tego NIE ZROZUMIE

    >Jeżeli abuser wyobraża sobie, że usługa mu się należy jak psu
    >zupa i nie potrafi zrozumieć, że tak nie jest, i podejmuje działania
    >,,odwetowe'' pozbawiające dostępu do usługi setki innych osób,
    >a przy okazji przez to tysiące kolejnych nie ma sieci w ogóle,
    >to jak bym na to nie patrzył, nie widzę żadnej swojej winy.

    a może pora się zastanowić nad prowadzeniem domyślnego zakazu wjazdu,
    a udostępnić jedynie na wyraźny wniosek zainteresowanego ???

    jak se ludek złoży wniosek,zaakceptuje leguramin, swoje przeczeka
    (efekt psychologiczny), uzyska wreszcie dostęp to będzie napewno
    grzeczniejszy.

    >PPS Nie piszę tego wszystkiego, żeby przedpiśca coś zrozumiał, on jest
    > zapatrzony w swój punkt -- chcę po prostu, żeby nie tylko jego głos
    > był słyszany.

    wbrew pozorom czytam ze zrozumieniem to co inni piszą o ile nie są to
    wyjaśnienia rodem z pl.irc

    futszaK
    598339018 888010641
    poparcie dla Samoobrony na danym terenie jest odwrotnie
    proporcjonalne do jego rangi

  • 57. Data: 2004-04-08 08:28:24
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    futszaK napisał(a):

    > a może pora się zastanowić nad prowadzeniem domyślnego zakazu wjazdu,
    > a udostępnić jedynie na wyraźny wniosek zainteresowanego ???

    A koncesje będzie udzielać ministerstow infrastruktury ;P

    januszek

  • 58. Data: 2004-04-08 09:37:07
    Od: Maciej Wierzbicki <v...@k...p.lodz.pl>

    futszaK wrote on 2004-04-08 09:17:

> [...]
    >
    > jak se ludek złoży wniosek,zaakceptuje leguramin, swoje przeczeka
    > (efekt psychologiczny), uzyska wreszcie dostęp to będzie napewno

    Po co? Obecny system działa dobrze. Nawet pomimo istnienia stadka
    futszaKów udających bądź będących. Ale trolle zawsze się znajdą.

    > wbrew pozorom czytam ze zrozumieniem to co inni piszą

    Wbrew pozorom, jak każdy troll, sprawiasz zupełnie odmienne wrażenie.

    --
    * Maciej Wierzbicki * At paranoia's poison door *
    * VOO1-RIPE VOO1-6BONE *

  • 59. Data: 2004-04-08 14:13:11
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Thu, 08 Apr 2004 11:37:07 +0200, Maciej Wierzbicki
    <v...@k...p.lodz.pl> wrote:

    >Po co? Obecny system działa dobrze.

    ...pod warunkiem blokowania polskich serverów irc-netu...

    >Nawet pomimo istnienia stadka
    >futszaKów udających bądź będących. Ale trolle zawsze się znajdą.

    mądrzy ludzie wymyślili coś takiego jak kf

    >Wbrew pozorom, jak każdy troll, sprawiasz zupełnie odmienne wrażenie.

    jest mi bardzo przykro z tego powodu :(

    futszaK
    598339018 888010641
    Obawiam się, że posiadanie za sąsiada Leppera nie tylko nie będzie powodem
    do dumy, ale spowoduje spadek wartości okolicznego gruntu. ;-P
    (C)Rico na pl.regionalne.warszawa

  • 60. Data: 2004-04-08 14:46:15
    Od: Jan Srzednicki <...@n...invalid>

    On 2004-04-08, januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl> wrote:

    > A koncesje będzie udzielać ministerstow infrastruktury ;P

    Lub czasopisma.

    Całuski, Ola.

    MSPANC ;)

    --
    -- Jan Srzednicki --=-- wrzask --=-- Winfried --