eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHamowanie silnikiem a dwumasa › Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <X...@1...0.0.1>
    <bjz2ej8znbm7$.dlg@myjk.org>
    <57e95169$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <57e95d69$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <57e97cf1$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <57e97e82$0$5158$65785112@news.neostrada.pl> <rmsjlpalkyyo$.dlg@myjk.org>
    <57ea1dbb$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsdgsi$gbu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <57ea56a4$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <nsdlak$n8k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <57ea70ab$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <57ea70ab$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
    Date: Tue, 27 Sep 2016 15:38:57 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 36
    Message-ID: <57ea7678$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.236.55
    X-Trace: 1474983544 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5163 83.7.236.55:54692
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589173
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:57ea70ab$0$5142$6...@n...neostrada
    .pl...
    W dniu 2016-09-27 o 13:30, sirapacz pisze:
    >>> znaczy to, że skutecznośc hamowania tyłu jest mniejsza i więcej
    >>> roboty
    >>> musi odwalić przód.
    >> No ale ta skuteczność się nie zmienia w czasie, skąd zatem
    >> pierwsze klocki ponad dwukrotnie żywotniejsze od każdych kolejnych?
    > zmienia się zmienia.Tyle, że więcej energii wytracane jest na
    > przednich
    > kołach. Jak masz nofkie sztukie to masz czyste jarzmo, nowe bębny
    > idelanie czyste, mocowania niezardzewiałe, idealnie działający
    > samoregulator. Masz też sprawny korektor hamowania który reaguje na
    > obciążenie bagażnika.

    >Nie doświadczyłem zmian po zrobieniu bębnów z tyłu, ale już nie
    >pamiętam kiedy to było robione a dojechałem tamtym autem do ok 260tys

    Mozesz nie doswiadczyc.
    Tyl slabo hamuje, i jak przestanie, to nawet trudno sie zorientowac.

    Jak jeszcze noge masz silna i starasz sie hamowac lagodnie i plynnie,
    to mozesz nie zauwazyc, że trzeba wciskac troche mocniej, bo tylko
    przod hamuje.

    Ale ja bym sie nie upieral, ze to to.
    Klocki moga byc inne i faktycznie gorsze (choc tu szybciej zuzywajace
    sie wcale nie musi oznaczac gorsze), moze tarcze sie zrobily nierowne
    i szybciej zuzywaja, moze czujnik zuzycia inny, moze zmieniles trase,
    czy zmienily sie warunki - za duzo mozliwych przyczyn ...

    W kazdym badz razie w rozsadnie jezdzonym samochodzie klocki dlugo
    wytrzymuja ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: