-
Data: 2016-09-27 15:14:19
Temat: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2016-09-27 o 13:30, sirapacz pisze:
>
>>> znaczy to, że skutecznośc hamowania tyłu jest mniejsza i więcej roboty
>>> musi odwalić przód.
>>
>> No ale ta skuteczność się nie zmienia w czasie, skąd zatem
>> pierwsze klocki ponad dwukrotnie żywotniejsze od każdych kolejnych?
>
> zmienia się zmienia.Tyle, że więcej energii wytracane jest na przednich
> kołach. Jak masz nofkie sztukie to masz czyste jarzmo, nowe bębny
> idelanie czyste, mocowania niezardzewiałe, idealnie działający
> samoregulator. Masz też sprawny korektor hamowania który reaguje na
> obciążenie bagażnika. Co prawda ja nigdy nie dotrwalem z klockami do
> takich przebiegów ale wiem to co powyższe z własnych doświadczeń. Jak
> turlałem się punciakiem ze słabymi bębnami (nigdy badziewie nie działało
> dobrze - mechanik nie dawał sobie z tym rady) to klocki wymieniałem w
> zasadzie co rok, półtora max. W drugim samochodzie bębny robiłem już sam
> (choć na tanich częściach) i tylne hamulce są aż za mocne (pierwsze się
> blokują jak jade z pustą paką) i nie pamiętam kiedy wymieniałem klocki...
Nie doświadczyłem zmian po zrobieniu bębnów z tyłu, ale już nie pamiętam
kiedy
to było robione a dojechałem tamtym autem do ok 260tys
Sama koncepcja wydaje się być słuszna. Czy mam podejrzewać, że teraz
w aucie, którym jeżdżę po wymianie klocków z tyłu będę miał ten przód
jeszcze dłużej niż myślę?
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.16 15:38 J.F.
- 27.09.16 17:45 Cavallino
- 27.09.16 17:58 sirapacz
- 27.09.16 20:00 Budzik
- 27.09.16 20:00 Budzik
- 19.10.16 14:34 Budzik
- 19.10.16 14:34 Budzik
- 19.10.16 18:30 Cavallino
- 19.10.16 20:00 Budzik
- 19.10.16 22:24 Tomasz Pyra
- 19.10.16 23:00 Budzik
- 20.10.16 10:46 RadoslawF
- 20.10.16 19:18 Cavallino
- 20.10.16 21:33 Tomasz Pyra
- 21.10.16 17:12 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=