-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Piotr <z...@o...gmail.com>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Hamulec
Date: Thu, 07 Apr 2011 09:33:37 -0000
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 42
Message-ID: <op.vtj96brj0p6xzz@workgroup>
References: <inhdv1$dr3$1@inews.gazeta.pl> <op.vtj9c9u00p6xzz@workgroup>
<injp1d$c2$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-75-46-21.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1302161617 12985 89.75.46.21 (7 Apr 2011 07:33:37 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Apr 2011 07:33:37 +0000 (UTC)
User-Agent: Opera Mail/11.01 (Linux)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:28255
[ ukryj nagłówki ]Dnia 07-04-2011 o 07:27:41 Albercik <n...@g...pl>
napisał(a):
> W dniu 07.04.2011 11:16, Piotr pisze:
>
>> Właśnie pierwsze, co mi przyszło na myśl, to hamulec typu V-brake
>> (rowerowy). Jednak mają one stałą, znormalizowaną odległość podpór,
>
> Ee czemu stałą? w rowerze ta odległość jest zdeterminowana przez
> odległość piwotów(chyba tak się to nazywa) a te można sobie rozstawić
> jak się chce, choćby i w metrach mierzone. Górą dźwignie łączą się tylko
> linką, wiec problemu nie ma. Dodatkowo regulacja na samych klockach, w
> zależności od budowy hamulca może być mierzona w centymetrach. Uważam że
> to dobry pomysł z tymi hamulcami.
No mi się właśnie wydawało, że odległość podpór jest stała, bo jeden model
hamulca możesz zastosować do wielu rodzajów widelców. Co do reszty się
zgadzam. Jeżeli będzie się dało zamocować na wózek, rozstaw szczęk nie
będzie już problemem.
--
Piotr
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.11 07:53 Konrad Anikiel
- 07.04.11 08:30 PeJot
- 08.04.11 05:29 WM
- 11.04.11 09:04 Robert Wańkowski
- 11.04.11 18:55 WM
- 11.04.11 20:07 J.F.
- 12.04.11 22:08 Robert Wańkowski
- 14.04.11 19:17 Grzexs
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=