  • 21. Data: 2012-01-14 21:29:22
    Temat: Re: Honda SH300i - test skutera
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-01-14 22:24, AZ pisze:

    > Bos motocykli szukal a bylo za czerwonym bolidem paczec.

    paczpan,a byłem pewien ze pustka,ale przed 20tą jechałem.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 22. Data: 2012-01-14 21:45:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-14, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > paczpan,a byłem pewien ze pustka,ale przed 20tą jechałem.

    Aaaa... to my byli 20:30.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2012-01-14 21:55:55
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 13-01-2012 o 20:13:51 Arbiter <n...@h...com> napisał(a):

    > Ch?opaki, zapraszam do obejrzenia zdjeae i opisu z testów skutera SH300i

    Ale o jeździe toś słowa nie napisał!

    Mogę się dorzucić z kilkoma uwagami?

    W ten schowek pod kierownicą to portfel ledwo się mieści. Ale go tam nie
    wkładam, bo zamek niepewny, kolanem można otworzyć.

    Schowek pod kanapą też mikry. Kask nie wchodzi, chyba że jakiś Momo beret.
    Kufer nieodzowny. W przekroku jest jeszcze wieszak na siatki (bardzo
    przydatny) a bagażnik ma wygodne miejsca do mocowania pająka.
    Najśmieszniejsze cargo, jakie tym wiozłem to był wózek dziecięcy z
    gondolą. Wcale nie przeszkadzał.

    Nie napisałeś też, że zbiornik ma ledwie 9 l, więc jak kto lubi kręcić
    manetką, to odwiedziny na stacji co 250 km.

    Miejsca na nogi jest mało. Mam buty 45-46 i wchodzą na styk. Gorzej
    jeszcze, że nie ma jak cofnąć stóp żeby wstać (przed hopkiem, dajmy na
    to). Znaczy wstać się da, ale na baczność i wisi się mocno z przodu nad
    kierownicą. Na początku śmieszne wrażenie, jak na hulajnodze.

    Wysoka szyba do skutera to jest kompletna pomyłka. Po raz - się jedzie jak
    w samochodzie. Po dwa - brak przewiewu w kasku: zimą paruje, latem się
    grzeje. Po trzy - jak pada to masz przed nosem dwie warstwy kropelek na
    szybkach + błoto i co tam jeszcze. Z kasku sobie rękawicą zetrzesz, a
    ścieranie wody przy 100 kmh z przedniej szyby na mokrej szosie to jest
    trochę hardcore. I po czwarte - szyba się kończy 20 cm przed kaskiem i już
    za cholerę nie wstaniesz na wybojach czy czymkolwiek. Wiem, bo miałem.
    Właśnie sobie obciąłem o 15 cm i jest dużo lepiej :)

    Poza tym - to jest genialny commuter. Wąski, lekki, zwrotny i żwawy.
    Radocha z jazdy nieziemska.

    Aha - hamulce są kapitalne. Dzielony system w skuterze sprawdza się
    znakomicie. Lewa klamka włącza tył i jeden zacisk z przodu, Prawa klamka -
    pozostałe 2 zaciski z przodu. ABS się nie pcha z usługami nieproszony. Do
    tej pory interweniował mi może raz czy dwa, gdzieś na śliskim białym.

    Na zimę zmieniłem opony na Heidenau K66. Jedyne całoroczne z takim
    bardziej zimowym bieżnikiem, jakie udało mi się znaleźć. Naprawdę czuć
    różnicę, zwłaszcza w koleinie z wodą czy na błotku. K66 występuje też w
    wersji Snowtex z miękkiej gumy, ale niestety nie ma rozmiarówki na 16"
    koła.

    --
    Nikanor [TE630, SH300, DR350 - do sprzedania]

  • 24. Data: 2012-01-14 22:24:28
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Nikanor wrote:

    > Ale o jeździe toś słowa nie napisał!

    To prawda, opisy są kolegi, umieszczone na mojej stronie. Wspomnę koledze by
    coś dodał.

    > Mogę się dorzucić z kilkoma uwagami?

    super, jesteś pierwszy z komentarzem na temat:)

    > W ten schowek pod kierownicą to portfel ledwo się mieści. Ale go tam
    > nie wkładam, bo zamek niepewny, kolanem można otworzyć.

    Chyba najważniejszą jego zaletą jest gniazdo 12V

    > Schowek pod kanapą też mikry. Kask nie wchodzi, chyba że jakiś Momo
    > beret. Kufer nieodzowny. W przekroku jest jeszcze wieszak na siatki

    W Sh125i to samo - kask nie wejdzie, nawet JET bez szyby

> [...]

    > Miejsca na nogi jest mało. Mam buty 45-46 i wchodzą na styk. Gorzej
    > jeszcze, że nie ma jak cofnąć stóp żeby wstać (przed hopkiem, dajmy na

    tzn na stopy miejsca rozumiem? Bo na nogi to nie jest tak źle

    > to). Znaczy wstać się da, ale na baczność i wisi się mocno z przodu
    > nad kierownicą. Na początku śmieszne wrażenie, jak na hulajnodze.

    > Wysoka szyba do skutera to jest kompletna pomyłka. Po raz - się

    Mam dość wysoką GIVI(szyba ponad wzrokiem) i jestem zadowolony. Latem jezdżę
    w kasku JET bez szyby, zimą w kasku full z szybą i jest ok. Na pewno wadą
    jest to że jadąc w kasku z szybą zaczepia się szybką kasku o szybę. No i to
    co w3spomniales ze szyba jest blisko głowy i przeszkadza gdy chcemy się
    pochylić

    > mokrej szosie to jest trochę hardcore. I po czwarte - szyba się
    > kończy 20 cm przed kaskiem i już za cholerę nie wstaniesz na wybojach
    > czy czymkolwiek.

    No niestety potwierdzam.

    > Wiem, bo miałem. Właśnie sobie obciąłem o 15 cm i
    > jest dużo lepiej :)

    Też chyba latem trochę obetnę. Bo już sie porysowała, więc szkoda nie
    bedzie. Zawsze na trasie bedzie sie mozna pochylić i schować pod szybę.
    A czym obcinales i jak wyszło?

    > Poza tym - to jest genialny commuter. Wąski, lekki, zwrotny i żwawy.
    > Radocha z jazdy nieziemska.

    ja ze swojego 125i tez jestem zadowolony. Jest krótki i nie taki rozlazły na
    długość jak niektóre maxiskutery

    > Aha - hamulce są kapitalne. Dzielony system w skuterze sprawdza się
    > znakomicie. Lewa klamka włącza tył i jeden zacisk z przodu, Prawa

    potwierdzam, super sprawa CBS. Dobrze sie hamuje tylnym bo wtedy hamuje tez
    przód - skutecznie i skuter nie nurkuje

    > Na zimę zmieniłem opony na Heidenau K66. Jedyne całoroczne z takim
    > bardziej zimowym bieżnikiem, jakie udało mi się znaleźć. Naprawdę czuć

    Miałem K66 w innym skuterze. Świetne opony nawet na suchy asfalt (w skuterze
    50ccm) a beiżnik jak M+S. To co mam w hondzie fabrycznie woła o pomste do
    nieba i nie powinno mieć homologacji (IRC)

  • 25. Data: 2012-01-14 23:17:22
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał

    > SW-T400

    Boszzz, co to jest :O
    Wygląda jak przerośnięta wrotka!
    Jak można serio traktować coś, co ma tak małe kółka!
    :)

    --
    Hinek

  • 26. Data: 2012-01-14 23:20:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-01-15 00:17, Hinek pisze:
    > Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał

    > Boszzz, co to jest :O
    > Wygląda jak przerośnięta wrotka!
    > Jak można serio traktować coś, co ma tak małe kółka!
    > :)

    Sugerujesz ze pracownik budowlany-kierownik taczki nie powinien swojej
    pracy traktowac serio ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 27. Data: 2012-01-14 23:26:31
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał

    > Sugerujesz ze pracownik budowlany-kierownik taczki nie powinien swojej pracy
    > traktowac serio ?

    Ha, ha!!!
    Sugerujesz że budowlańcy traktują swoją pracę serio????
    Remontowałeś/budowałeś coś?
    :))

    --
    Hinek

  • 28. Data: 2012-01-14 23:28:42
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-01-15 00:26, Hinek pisze:
    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał

    > Ha, ha!!!
    > Sugerujesz że budowlańcy traktują swoją pracę serio????
    > Remontowałeś/budowałeś coś?
    > :))

    Bywalo. Ostatnio glownie hale przemyslowe.

  • 29. Data: 2012-01-14 23:34:40
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał

    > Bywalo. Ostatnio glownie hale przemyslowe.

    A byłeś inwestorem czy wykonawcą?

    --
    Hinek

  • 30. Data: 2012-01-14 23:40:19