    From: MariuszM <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Honda accord - ponownie
    Date: Fri, 25 Jun 2010 11:02:22 +0200

    W dniu 24-06-2010 23:24, TM pisze:

    > Zastanawia mnie tylko cena .. 36k .. czy to nie za malo za takie auto
    > z tego rocznika? Ogolnie sprzedaje salon audi, ktory
    > najprawdopodobniej wzial go w rozliczeniu za jakies nowe audi dla
    > klienta (tak przypuszczam).
    Nie napalaj się. Pośpiech to zły doradca.
    Ten Accord z silnikiem 2,0 VTEC (VVTi to Toyota) ma przejechane 150 kkm.
    Oblicz sobie roczny przebieg - mi wychodzi ok 40.000km. To b. dużo.
    Śmierdzi to leasingiem lub innym wypożyczeniem...
    Weź pod uwagę ewentualne naprawy i koszty części w ASO. Sprawdz, czy są
    zamienniki. Z tego co mówił mi kolega, który ma takiego Accorda, koszty
    są wysokie. Paliwo to chyba najmniejszy problem.
    Sprawdź dokładnie co było malowane. Piszesz, że zderzak...Sam to
    ustaliłeś, czy tak Cię poinformowano? Miernik lakieru na allegro
    kosztuje 100-150złotych, a leczy skutecznie sprzedawców. Polecam kupić.

    Też szukałem auta. Można książkę napisać.
    Mnie interesował samochód klasy średniej, kombi, z przebiegiem do 70.000km.
    Oglądałem Accorda kombi z tego rocznika. Miał być czysty. Na miejscu
    okazało się, że tylko jedna część nie była malowana i nie był to dach.
    Właściciel zapierał się, a następnego dnia zadzwonił do mnie i przyznał
    się do wszystkiego. W sumie to nie wiem po co.

    Oglądałem samochody w jednym z dużych salonów, który prowadzi sprzedaż
    również używek. Dają gwarancję itp. Przeszedłem się po placu. Samochodów
    bez napraw było kilka, reszta - malowana. Namierzyłem Lagunę kombi,
    która nie miała malowanych blach. Na wszelki wypadek poprosiłem o wydruk
    z systemu Reno i od tego uzależniłem kupno. Na drugi dzień okazało się,
    że samochód był powypadkowy (malowany cały przód, a tam aluminiowa maska
    i plastykowe błotniki). Laguna stała tam jeszcze ze 2 miesiące, nadal
    jako bezwypadkowa.
    Było też volvo u znanego dealera toyoty w wawie ze źle poskładanym
    przednim zderzakiem, "bezwypadkowe". Szkoda było jechać.

    Generalnie im większa okazja tym omijać większym łukiem, bo śmierdzi.
    Dotyczy to również dużych dealerów aut dobrych marek. Samochody warte
    kupna są wyraźnie droższe albo idą na pniu...

    W moim wypadku cierpliwość się opłaciła. Kupiłem samochód z ogłoszenia z
    gazety wyborczej. Dałem troszkę więcej, ale mam auto serwisowane w
    jednym ASO Toyoty, od I właściciela, z garażu, z przebiegiem 65 kkm. Z
    2006 r., z silnikiem i wyposażeniem takim, jakie chciałem. Nic nie było
    lakierowane, co sprawdziłem sam i co potwierdziło ASO na przeglądzie.

    M.