    From: TM <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Honda accord - ponownie
    Date: Sat, 26 Jun 2010 00:39:26 +0200

    MariuszM <u...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie napalaj się. Pośpiech to zły doradca.

    Nie napalam sie wlasnie, chce na spokojnie znalezc. Dzisiaj bylem
    ogladac we wrocku inne autko. Nawet odbylem jazde probna. Przyznam,
    ze troche zamula (jak juz ktos pisal). Ogolnie autko bardzo fajne,
    jedyny minus obecnie co mnie powstrzymuje to spalanie .. moze diesel
    bylby lepszy? Chodz tu sie boje .. chodz sam nie wiem czego.
    Autko od pierwszego wlasciciela, typowa rodzina 3dzietna .. 5 latek,
    150tys, serwis udokumentowany w ksiazce do 90k chyba .. potem
    pieczatki juz z jakiegos innego serwisu, nie z aso.

    --
    TM