  • Data: 2017-05-25 18:38:33
    Temat: Re: Hot air lutowanie - czym i jak
    Od: Maciek <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > BTW, chyba 898D - 2 w 1, pomiar temperatury, typowe groty, dmuchawka z
    > silnikiem w rączce.

    Zależy do czego to potrzebujesz, do zabawy ok. Do pracy słabe.

    Co do hota, miałem taką chińską dmuchawkę.
    Raz przez przypadek kolega zatkał dopływ powietrza na kolbie, dosłownie
    na chwilę, po paru sekundach plastik spłynął, wszytko topniało jak
    śnieg w ognisku.
    Po wymianie kolby jakiś czas działało, potem zaczeło się chrzanić.
    Masz więcej kasy, do pracy kup np. hota Quicka 861.

    Co do chińskiej lutownicy. Mam 937D 70W, występuje w wielu odmianach,
    grzałka hakko itd. tiaa.. tym się dłutuje a nie lutuje.
    Chińskie groty mi się brudziły na potęgę, doczyścić tego na gąbce z wodą
    nie szło.
    Trochę lepiej działała z grotami Xytronica.
    Po wymianie samej kolby na Xytronica 60W (podłączyłem do tej stacji) w
    końcu zaczeło się lutowanie a nie dłutowanie, nie ma problemu, że czegoś
    nie dogrzewa. Problem brudu na grotach znikł.
    Więcej bym już chinki nie kupił :)