  • 1. Data: 2011-02-26 11:56:02
    Temat: Hydrografika w warunkach domowych
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    Tak siedze i sie nudze i przyszlo mi do glowy, czy da sie to zrobic w
    warunkach domowych z takim zestawem

    http://allegro.pl/nowosc-zestaw-hydrografika-carbon-
    polecam-i1481456306.html

    probowal to juz ktos robic samemu?
    Chce to zrobic w ramach eksperymentu, zeby sie dowiedziec, czy sie da
    i z czym to sie je
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 2. Data: 2011-02-26 18:50:23
    Temat: Re: Hydrografika w warunkach domowych
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-02-26 12:56, Michał V-R pisze:
    > Tak siedze i sie nudze i przyszlo mi do glowy, czy da sie to zrobic w
    > warunkach domowych z takim zestawem
    Zapomniałeś dodać co:-)
    Widziałem samochód czymś takim oklejany i kilka masek silnika,efekt
    nawet nawet,ale do carbonu daleko.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2011-02-27 09:11:21
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-02-27 17:02, w_wi pisze:

    > Nie daj nam długo czekać na wyniki eksperymentu i podziel się uwagami.
    Jakos latem bede chcial to zrobic, a wyniki i jak sie to robi mozna
    zobaczyc tutaj.

  • 4. Data: 2011-02-27 09:12:32
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    o linku zapomnialem
    http://www.youtube.com/watch?v=95iXhvACh_4&NR=1&feat
    ure=fvwp
    http://www.youtube.com/watch?v=HZC3D1_uSCs&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=AQluhoGjX88

  • 5. Data: 2011-02-27 12:32:49
    Od: w_wi <s...@o...eu>

  • 6. Data: 2011-02-27 17:35:58
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

> [...]
    > warunkach domowych z takim zestawem
    > probowal to juz ktos robic samemu?
    > Chce to zrobic w ramach eksperymentu, zeby sie dowiedziec, czy sie da i

    To to nie jest takie łatwe nakładanie wzoru wymaga odpowiedniego
    doświadczenia. Chodzi mi o zanurzanie w wannie w szczególności bardziej
    skomplikowanych obiektów. Obejrzyj sobie filmiki na youtube pt. water
    transfer printing

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 7. Data: 2011-02-28 08:14:56
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-02-27 22:05, []v[]artec pisze:

> [...]
    > doświadczenia. Chodzi mi o zanurzanie w wannie w szczególności bardziej
    > skomplikowanych obiektów. Obejrzyj sobie filmiki na youtube pt. water

    widzialem filmiki i dlatego chce sprobowac

  • 8. Data: 2011-02-28 15:05:21
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2011-02-28 09:14, Michał V-R pisze:
    > widzialem filmiki i dlatego chce sprobowac

    Generalnie fajna sprawa, większość plastików w quadach jest malowana tą
    technologią - mówię o różnego rodzaju motywach leśnych itd.

  • 9. Data: 2011-04-01 20:01:13
    Od: R2D <info@_NOSPAM_hydrografika.co>

    Michał V-Rnapisal

> [...]

    polecam-i1481456306.html

    > probowal to juz ktos robic samemu?
    > Chce to zrobic w ramach eksperymentu, zeby sie dowiedziec, czy sie da

    Nie jest to prosta sprawa!Byc moze juz to wiesz, a jesli nie to napewno
    sie o tym przekonasz.
    Wszystko wyglada latwo i prosto na YOU TUBE:)
    Zauwaz ze zestaw na Allegro, ktory Cie interesuje oferuje ktos kto nie
    zajmuje sie Hydrografiką profesjonalnie.Ta osoba jedynie wpadla na pomysl
    zarobienia pieniedzy.
    Zadna z firm w Polsce, ktore oferują wykonywanie takich uslug nie zajmuje
    sie sprzedaza watpliwej jakosci zestawow!
    Bo przeciez nikt nie uzywa podkladu w sprayu ani tym bardziej klaru do
    wykonczenia elementow.Efekt bedzie beznadziejny.
    Naprawde temat nie jest tak prosty jak mogloby sie wydawac.
    Potrzeba sporo doswiadczenia i pracy na najwyzszej jakosci produktach aby
    uzyskac pożądany efekt.
    Mimo wszstko zycze powodzenia w probach.
    Daj znac jak poszlo.
    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2011-04-30 13:56:25
    Od: brylka <brylka@_NOSPAM_bigsystem.pl>

    witam,

    w naszym sklepie sprzedajemy wszystko co niezbędne w procesie
    hydrografiki, jesteśmy partnerem niemieckiej firmy MST-DESIGN na terenie
    Polski, posiadamy na miejscu dostępne kilkadziesiąt wzorów folii, jak
    także sprowadzimy każdą ilość na zamówienie.
    adres sklepu http://sklep.hydro-grafika.info
    więcej informacji www.hydro-grafika.info
    filmik obrazujący proces hydrografiki
    http://www.youtube.com/watch?v=Mh7TgCmtCPk

    możecie nam zlecić wykonanie hydrografiki na Waszych elementach
    ponadto specjalizujemy się we flokowaniu wszelkiego rodzaju elementów (np.
    deski rozdzielcze) oraz oklejaniu/zmianie koloru pojazdu www.flokersi.pl