  • 21. Data: 2014-03-19 21:17:26
    Temat: Re: Hydrografika w warunkach domowych
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 19.03.2014 17:39, Hydroflok pisze:
    > Ja widziałem po 5latach i nie widzę aby się coś z tym działo. Jak ci
    > idiota coś w wannie w domu pokrywał hydrografiką a potem sprayem zamiast
    > prawdziwym lakierem to się nie dziwie ;) Ps. Może i post dałem wcześniej
    > głupi ale wy mi za to cytując robicie świetne pozycjonowanie ;) Miłego dnia

    pozycjonowanie? na newsach???

    > --

    aaa nie, na gacialu dla przedszkolaków... no w sumie dobre miejsce dla
    Ciebie, klientela na odpowiednim poziomie

    --
    Arni

  • 22. Data: 2014-03-21 21:56:11
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Arni <a...@n...spam> wrote:

    >pozycjonowanie? na newsach???

    No po to sie to robi przecie;)
    Przez te wszystkie bramki, ktore kolportuja kazdego posta z news na
    rozmaite www.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 23. Data: 2014-03-21 22:16:43
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 21.03.2014 21:56, Jacot pisze:

    > No po to sie to robi przecie;)
    > Przez te wszystkie bramki, ktore kolportuja kazdego posta z news na
    > rozmaite www.

    no właśnie, na newsach się nie da :) a przedszkolaki i gimbaza forumowa
    to nie moja liga, niech się bawią. Tylko dlaczego piasek z ich
    piaskownicy do oczu mi się sypie?

    --
    Arni

  • 24. Data: 2014-03-22 21:58:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 21.03.2014 Arni <a...@n...spam> napisał/a:

    > no właśnie, na newsach się nie da :)

    Jak sie nie da? Wrzucasz post w jedno miejsce i masz na parudziesieciu WWW.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2014-03-22 23:34:54
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 22.03.2014 21:58, AZ pisze:

    > Jak sie nie da? Wrzucasz post w jedno miejsce i masz na parudziesieciu WWW.

    uparty... news =/= www

    --
    Arni

  • 26. Data: 2014-03-24 09:44:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-22, Arni <a...@n...spam> wrote:

    > uparty... news =/= www

    Albo Ty mnie nie rozumiesz albo ja Ciebie, co z tego ze news jak docelowo
    laduje na WWW?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2014-05-17 11:55:52
    Od: zyron <pawelleszczyszyn@_NOSPAM_gmail.com>

    wykonuję hydrografikę każdego elementu w dowolnym wzorze. również
    wysyłkowo. nr tel 697294655. dla użytkowników ścigacz.pl rabaty!

  • 28. Data: 2014-05-17 15:41:36
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 17.05.2014 11:55, zyron pisze:
    > wykonuję hydrografikę każdego elementu w dowolnym wzorze. również
    > wysyłkowo. nr tel 697294655. dla użytkowników ścigacz.pl rabaty!

    a dla precli?

    --
    Arni