  • Data: 2009-01-06 11:09:58
    Temat: Re: IE8 - koniec obsługi JS ?
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek pisze:

    > Pytanie czy M$ wypuści pluginy do popularnych browserów. W końcu

    Wypuścił. Jest też wersja na OSX.

    > oznaczałoby to, że wspiera inne technologie niż swoje własne a do tego
    > zdolny M$ raczej nie będzie. Kiedyś współpracowałem z M$. W ramach
    > współpracy m.in. raportowałem usterki softu. Zgłosiłem brak możliwości
    > wyświetlenia źródła przez IE gdy strona WWW generowana jest przez PHP
    > (po przeładowaniu formularza). Wiesz jaką odpowiedź dostałem?
    > ...Microsoft nie wspiera technologii PHP :-))))... Firma tak bardzo
    > separuje się od innych technologii, że nawet protokoły HTML/HTTP
    > wygenerowane przez nie-M$'owe oprogramowanie traktowane są jako skażone.

    Odmieniło im się. Pewnie dostrzegli, że nie da się efektywnie udawać, że
    tylko Windows jest na świecie. Oficjalnie supportowany jest driver SQL
    Server dla PHP, FastCGI do IIS specjalnie dla PHP i przebąkują o
    wspieraniu APC czy czegoś takiego.

    > Wtedy właśnie zakończyłem współpracę.

    Twój problem to raczej co innego. Microsoft ogólnie nie przepada za
    naprawianiem błędów. Skupia się na zastępowaniu rzeczy istniejących
    nowymi. Chociaż też coś im się troszkę odmieniło (Connect jako przykład).

    artur