  • Data: 2009-01-06 10:02:08
    Temat: Re: IE8 - koniec obsługi JS ?
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widać iż Microsoft chce uczknąć dla siebie kawałek rynku Rich Internet
    > Application
    > zarezerwowanego dotychczas dla technologii FLEX

    Pytanie czy M$ wypuści pluginy do popularnych browserów. W końcu oznaczałoby
    to, że wspiera inne technologie niż swoje własne a do tego zdolny M$ raczej
    nie będzie. Kiedyś współpracowałem z M$. W ramach współpracy m.in.
    raportowałem usterki softu. Zgłosiłem brak możliwości wyświetlenia źródła
    przez IE gdy strona WWW generowana jest przez PHP (po przeładowaniu
    formularza). Wiesz jaką odpowiedź dostałem? ...Microsoft nie wspiera
    technologii PHP :-))))... Firma tak bardzo separuje się od innych
    technologii, że nawet protokoły HTML/HTTP wygenerowane przez nie-M$'owe
    oprogramowanie traktowane są jako skażone. Wtedy właśnie zakończyłem
    współpracę.