  • Data: 2009-01-02 23:03:56
    Temat: Re: II plan rozmyty
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 02 Jan 2009 22:10:21 +0000, "Paweł W." napisał(a):

    > To poproś Mateusza, żeby zamieścił gdzieś zdjęcie w pełnej
    > rozdzielczości, a ty sobie wydrukujesz/naświetlisz i będziesz miał swoją
    > "fotografię". W jaki inny sposób ma ci Mateusz zaprezentować swoje
    > zdjęcia niby???

    Normalnie, tak, jak sie robi zdjęcia.

    > Ma na własny koszt wywoływać i wysyłać, a ty potem
    > będziesz dalej twierdził jak w w innym poście:"Raw, to dane do
    > zinterpretowania."

    Wystarczy, że mi powie gdzie można je obejrzeć.

    > Jak ci przeszkadza tak interpretacja rawa, to masz jeszcze foveona. W
    > końcu na kliszy też nie masz obrazu zarejestrowanego z kwantową
    > dokładnością.

    Dlatego nazywam fotografią to, co można bezpośrednio oglądać. Plików na
    dysku - niestety się nei da.

    > A jeszcze jedno - czy slajdy nie są wg. ciebie fotografią? A jeśli są,
    > to dlaczego?

    Ależ są - dają finalny efekt.

    > P.S.
    > p.r.f.c jest nie najwyraźniej nie dla ciebie. Po co tu wogóle zabierasz
    > głos?

    Nie jest, bo Ty tak mówisz?

    > Sprawia ci to przyjemność? Nie ma obowiązku przeglądania i
    > dyskutowania na grupach.

    Nie ma obowiązku czytania.

    > Po co tu jesteś? Wymądrzać się, rzucać jakieś
    > hasła typu - iso jest regulowane przez czas otwarcia migawki (czy inne
    > bzdury, na których poparcie nie masz żadnych dowodów).

    Właśnie, po co Ty tu jesteś? Żeby czytać ile więcej megapikseli ma kolejny
    złom?

    --
    _______/ /_ gg: 3524356