  • Data: 2009-01-10 11:53:20
    Temat: Re: II plan rozmyty
    Od: PSYLO <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin 'Cooler' Kuliński pisze:
    > Jest nowy Nikkor 50/1.4 AF-S, jest też działająca Sigma 30/1.4.

    Za 300 zł? Przypominam, że rozmawiamy o budżetowym sprzęcie, łącznie z
    korpusem za 1000 zł.

    > Wyszło, wyszło, bo to właśnie D40 zapoczątkował wojnę na najniższej
    > półce cenowej, a jego sprzedaż była rekordowo duża.

    Historii nie znam i szczerze mówiąc, nie wiele mnie ona interesuje w tym
    przypadku. Jak im się kastrat tak dobrze sprzedawał, to tylko
    pogratulować marketingu :-)

    > Jeszcze mniejszy jest jedynie Olympus, i to tylko ze względu na
    > specyfikę optyki. A z tych najmniejszych bodaj właśnie D40 ma największy
    > uchwyt.

    Canon 1000D jest większy od 40D? Co do uchwytu, jak dla mnie (pomimo, iż
    mam stosunkowo niewielkie łapska) wszystkie te malizny są kompletnie
    niewygodne.

    --
    PSYLO