  • Data: 2007-12-04 07:32:45
    Temat: Re: IPTV czy ktoś z operatorów ma taka usługę ??
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Apel pisze:
    > Jak się powiedziało A to powiem też B a własciwie to przytoczę tylko w
    > całości mój post opublilkowany w czerwcu tego roku (o kucze, jak dawno) na
    > trzepak.pl (ale kto z Polipa czyta Trzepak?).

    IPTV to jest folklor ktory szybko upadnie.
    Nie widze zadnego powodu by w dobie DVB-T mial sie utrzymac.

    Zaleta IPTV bylaby szeroka oferta ale na boga wezcie sobie kawalek
    kabla koncentryka i wepnijcie w TV obraz jest CALKOWICIE nieczytaleny w
    analogu w takiej Warszawie np na Ursynowie. A gdy ten sam 2 metrowy
    kabelek bez anteny wykorzystamy w STB DVB-T obraz jest jak zyleta (co
    prawda katastrofalny BER) ale obraz jest czytelny a problemy z pikseloza
    sporadyczne. Anteny pokojowe wiec poradza sobie z takim sygnalem a co za
    tym idzie kazdy bedzie mial niezlej jakosci 20-30 kanałów TV i
    starczy.Problem jest taki ze wrozenie DVB-T w Polsce to jedna wielka
    katastrofa