  • Data: 2013-03-03 18:26:12
    Temat: Re: ITD ma w dupie ograniczenia prędkości
    Od: hisjusz <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-03 13:33, Robert Rędziak pisze:

    > Acha. No to w Norwegii, UK i AU w ogóle autostrad nie posiadają?
    >
    > r.

    Autostrada nie ma skrzyżowań dróg tylko tyle albo aż tyle różni ją od
    expresów ki, nie potrzeba pasa awaryjnego, lecz powinien być jeżeli ma
    się na niej jeździć powyżej 90km/h i wyprzedzać.
    110 wydawało mi się na A4 Wrocław Legnica śmieszne aż do Soboty z dwa
    tygodnie temu. W ową Sobotę jechałem do Zgorzelca a na przeciw leg łych
    pasach do Wrocławia był dzwon co 500 metrów i kolejne samochody w amoku
    wpadały na już istniejąca kolizje (nie ma awaryjnego więc nie ma gdzie
    nawet zjechać). W moim kierunku też był dzwon. Najpierw stałem w korku,
    później się ruszyło. Minąłem wypadek na moim kierunku i przyśpieszyłem
    do 80 km/h, na przeciwnym kierunku wspomniany co 500 m dzwon. Wielu
    jeźdźców widząc co się dzieje na kierunku przeciwnym chciało uciec z
    autostrady. Korek do wyjazdu był tak długi że samochody stały na prawym
    pasie autostrady.Jadę 80 przerażony spostrzegam ze na moim pasie stoji
    SUV bez wciśniętego stopu ani awaryjnych. Bardzo szybko się do niego
    zbliżyłem, szczęśliwie na lewym pasie nikt nie jechał, wiec udało mi się
    odbić.