eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIZERY NIE BĘDZIE. Trzeba dbać o rentowność europejskich producentów › Re: IZERY NIE BĘDZIE. Trzeba dbać o rentowność europejskich producentów
  • Data: 2024-03-26 21:54:07
    Temat: Re: IZERY NIE BĘDZIE. Trzeba dbać o rentowność europejskich producentów
    Od: _Master_ <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.03.2024 o 18:17, J.F pisze:
    > Ale co się okazuje - ukrainskie zboże jeszcze tansze, niż nasze,
    > z dopłatami dla rolników, cukier tańszy, i to dwukrotnie ...
    > czyli co - oprócz dopłat w podatkach, dopłacałem jeszcze
    > w sklepie, kupując za drogie produkty?

    O widzę proces myślowy ;-)

    Ktoś kupił i wyprodukował na tańszym zbożu i sprzedawał po tej samej
    cenie ;-)

    Ale oto jest normalne i dopuszczalne

    Nie dopuszczalne jest WPUSZCZANIE zboża nie spełniającego wymogów
    obowiązujących w UE

    I o to jest protest rolników. W Polsce też się da taniej tylko bez
    ZAKAZÓW I NAKAZÓW produkować

    Zgadzasz się na unijne zakazy to zgadzasz się też na wyższą cenę.

    Ale... Żeby cena Cię nie PRZERAZIŁA to są dopłaty.

    I to sobie przez lata tak działało

    Aż przyszła wojna i decyzje o wpuszczaniu żywności z Ukrainy

    I przyszły fiftyfaje z dodatkowymi ZAKAZAMI

    I każdy normalny biały człowiek by się WKOOOORWIŁ