-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Poldek <p...@i...eu>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Idzie lepsze
Date: Thu, 18 Apr 2019 09:03:51 +0200
Organization: ATM S.A.
Lines: 21
Message-ID: <q997gp$u1b$1@node2.news.atman.pl>
References: <7...@g...com>
<5cb61305$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<q95c5k$iti$1@node1.news.atman.pl> <q9768c$n9m$1$Adam@news.chmurka.net>
<q97elg$b91$1@node2.news.atman.pl> <q97tob$v4$1$Adam@news.chmurka.net>
<9...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 89-74-58-233.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1555571033 30763 89.74.58.233 (18 Apr 2019 07:03:53 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Apr 2019 07:03:53 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
In-Reply-To: <9...@g...com>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2654726
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-04-17 o 23:07, CTP pisze:
> W dniu środa, 17 kwietnia 2019 21:11:09 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
>
>> Nie, nie było przeszkody. Trzy pasy ruchu w jedną stronę. Krzysiek
>> przyspieszył i zaczął zmieniać pas ruchu, dojeżdżając do poprzedzającego
>> samochodu. Będąc bliżej zaczął zmieniać pas ruchu, i jak już był ok.
>> metr za nim, ale już na pasie obok, auto mu zahamowało.
>> Pas docelowy: daleko z przodu pojazd i daleko z tyłu pojazd.
>> Jego samochód "przestraszył się" pojazdu, który został na poprzednim
>> pasie - przynajmniej tak później mówił serwis.
>
> U mnie jest dokładnie tak samo, z tym, że ja mam tylko system ostrzegania (migająca
kontrolka i sygnał dźwiękowy). Wiele razy zdarzyło mi się, że przy takich manewrach
(redukcja, przyspieszenie i przeskok na drugi pas) zaczynał piszczeć i migać.
Zauważyłem też, że głupieje podczas pokonywania zakrętów, gdzie są jakieś barierki.
Szczerze: nie chciałbym, żeby tak działający system jeszcze mi zaczynał samoczynnie
hamować.
> CTP
>
Mój piszczy, a jak potrzeba, to hamuje i potrafi ostro hamować. Nigdy
nie włączył się od czapy. Owszem, czasami zdarza mu się zareagować
sytuacji - jak na polskie, kozackie standardy - jeszcze nie takiej
dramatycznej. Za to przynajmniej raz uratował mi 4 litery zaczynając
hamowanie wcześniej, niż sam zdążyłem cokolwiek zrobić. Kwestia
generacji systemu.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=