  • Data: 2019-04-18 09:03:51
    Temat: Re: Idzie lepsze
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-17 o 23:07, CTP pisze:

    > U mnie jest dokładnie tak samo, z tym, że ja mam tylko system ostrzegania (migająca
    kontrolka i sygnał dźwiękowy). Wiele razy zdarzyło mi się, że przy takich manewrach
    (redukcja, przyspieszenie i przeskok na drugi pas) zaczynał piszczeć i migać.
    Zauważyłem też, że głupieje podczas pokonywania zakrętów, gdzie są jakieś barierki.
    Szczerze: nie chciałbym, żeby tak działający system jeszcze mi zaczynał samoczynnie
    hamować.
    > CTP

    Mój piszczy, a jak potrzeba, to hamuje i potrafi ostro hamować. Nigdy
    nie włączył się od czapy. Owszem, czasami zdarza mu się zareagować
    sytuacji - jak na polskie, kozackie standardy - jeszcze nie takiej
    dramatycznej. Za to przynajmniej raz uratował mi 4 litery zaczynając
    hamowanie wcześniej, niż sam zdążyłem cokolwiek zrobić. Kwestia
    generacji systemu.