    From: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Ile abonamentów trzeba płacić
    Date: Tue, 23 Sep 2014 17:31:23 +0200

    Użytkownik "Piotrne" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:lvq01u$jof$1@node2.news.atman.pl...
    > Przeglądałem sobie teletekst na TVP1 i trafiłem na informację
    > o abonamencie - na stronie 355. Przeczytałem tam:
    >

    > Bardzo zdziwiła mnie ta zasada. Mam radio w smartfonie
    > i jeśli przyniosę to urządzenie do pracy, to muszę płacić
    > kolejny abonament? A jeśli pójdę na działkę - to jeszcze raz?
    > A jeśli pracuję w dwóch miejscach - dwa abonamenty
    > w pracy, jeden w domu i jeden na działce?
    > Czy informacje z teletekstu są prawdziwe? A może są jakieś
    > graniczne parametry (masa, rozmiary, pobór mocy) urządzenia,
    > powyżej których trzeba płacić abonament? A może trzeba
> [...]

    Państwo już myśli usilnie nad roziązaniem tego problemu za klienta.
    Podobno najnowsza definicja wygląda tak.
    "Płać obywatelu razem z prądem za potencjalną możliwość oglądania
    reżymowej TV, czy masz na czym oglądać czy nie,
    to nie nasze zmartwienie."
    http://media2.pl/media/109039-Oplata-audiowizualna-1
    0-zl-od-kazdego-gospodarstwa.html
    http://serwisy.gazetaprawna.pl/media/artykuly/748604
    ,oplata-audiowizualna-nowa-ustawa-to-bat-na-firmy-ni
    eplacace-abonamentu-rtv.html
    http://di.com.pl/news/49339,0,Oplata_audiowizualna_z
    amiast_abonamentu_RTV_w_projekcie_ktorego_nikt_nie_w
    idzial.html

    --
    Paskuda03