    From: Michal <d...@d...mailexpire.com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Ile pamieci w plycie Shuttle AK32?
    Date: Mon, 17 Dec 2012 18:31:11 +0100

    W dniu 2012-12-17 18:05, m4rkiz pisze:

    > linka zapomnialem
    > http://allegro.pl/[...]

    Masz jakiś interes w tej aukcji czy co? Bo taką samą ślepą uliczką jest
    dziś pakowanie się w DDR2 i staroć pt. jednordzeniowe Pentium4 za blisko
    200 zł.
    Można albo zostać przy tym KT266 z 768 MB RAM, albo jak trafi się
    okazyjne moduł 512-1 GB DDR1 przy cenie za 1-3 piwa i chipsy (tylko
    wtedy ma to sens) wymienić ten 256 MB na 512MB-1GB, albo jak już
    zmieniać całą platformę to na płytę z obsługą DDR3, współczesnych CPU,
    PCI-E x16 na płycie i najlepiej zintegrowaną w CPU lub chipsecie
    grafikę. To co zaproponowałeś to zmiana całej platformy i nadal ślepa
    uliczka z AGP, DDR2, bardzo mało wydajnym CPU i ograniczoną możliwością
    upgrade, przy okazji gratis dostaje się konieczność postawienia systemu
    od nowa (wersja BOX windows albo linux itp) lub co bardziej prawdopdobne
    licencja OEM idzie do kosza, której wartość przekracza wartość zarówno
    wyjściowego komputera, jak i zaproponowanej na zmianę platformy na P4.

    --
    /MB