    From: "Lucjan J.A. Tumim" <L...@a...fm.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Ile prądu w akumulatorze
    Date: Tue, 23 Feb 2010 19:39:53 +0100

    Lucjan J.A. Tumim wrote:

    > To mam problem. Akumulator jest w miare nowy. (niecaly rok)
    > Uzywam przetwornicy w miare normalnej i wynik w realu wychodzi mi niecale
    > 0.5h
    > Rozumiem konwersja itp. ale jednak dosc duza roznica.
    >
    > Czy mogę sprawdzic rozładowując akumulator do zera?
    Czy jest jakas przetwornica z wyświetlaczem ile jest prądu w akumulatorze?
    Czy przetwornice są 2 rodzajów na akumulatory żelowe i zwykłe?

    Przy okiazji zapytam o mniejsze wielkości. Czy jeśli bateria w komórce ma
    900mAh to zwykły paluszek, ktory ma czesto 1200mAh powinien wystarczyc do
    naladowania komorki w pełni?