  • Data: 2014-12-22 20:44:23
    Temat: Re: Ile właściwie dyski twarde Samsung miały gwarancji?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:m79ng4$jck$1@usenet.news.interia.pl...

    > Użytkownik "rageofhonor" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    .pl...

    mation/warrantyinformation2.html

    > No właśnie pisałem powyżej że Samsung taką dziwną gwarancje dawał. Tylko u
    > nich się z czymś takim spotkałem. No bo w sumie co nabywcę nowej rzeczy
    > obchodzi kiedy została wyprodukowana :)

    Tylko pytanie jest takie. Czy mogą pójść na rękę jeśli udowodnię im że
    miałem rację z tymi 3 latami tylko że nie wiedziałem że to chodziło o okres
    od daty produkcji? To prawda. Nie interesuje mnie kiedy coś zostało
    wyprodukowane tylko kiedy to zakupiłem. Równie dobrze ten dysk mógł leżeć w
    jakimś magazynie przez 3 lata zanim został sprzedany. Co potem zrobi
    sprzedawca gdy nie będzie mógł go reklamować? To jest moim zdaniem dobry
    argument.