  • 91. Data: 2015-05-03 12:02:54
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 May 2015 08:29:23 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Przemek p...@g...com ...
    > A to inna sprawa - jak czujesz bicie to pewnie ze warto wywazyc.
    > Nie sasadze jednak aby to było konieczne za kazdym razem.

    No coz, jak mialem sierre, to bywalo ze na swiezo zalozych i
    wywazonych oponach bylo bicie. Po wywazeniu na aucie znikalo, a po
    paru miesiacach (i raptem paru tys km) znow sie pojawialo.

    A w innych autach raz wywazone caloroczne jakos nie bija, nawet po
    paru latach.

    J.

  • 92. Data: 2015-05-03 12:08:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 May 2015 10:00:50 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >
    > A ktos tak pisał? ;-)

    Budzik ! :-P

    J.

  • 93. Data: 2015-05-03 12:29:42
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-02 o 23:23, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

    > Nie, pojawienie sie na drodze to jest normalna sprawa a nie zagrozenie.
    > Zagrozenie pojawia sie jak robi sie cos grożnego, np. jezdzi na łysych
    > oponach w deszczu.
    To policz sobie trupy i kaleki, wynik wjeżdżania sprawnym autem na
    drogę, i przez trzeźwych jak świnie kierowców... I spróbuj zrzucić to na
    coś innego niż jazda po drodze pojazdami mechanicznymi.

    > ROTFL
    > Mowisz ze on te koła do wystroju pokoju potrzebował?
    > Nie sprowadzajmy sprawy do absurdu...

    A gówno mnie, ciebie i przede wszystkim tego złośliwego debila w
    warsztacie obchodzi do czego on tych kół będzie używał. Czego do diabła
    ty bronisz??

    > Nie.
    > Mozep o prostu zbytnio bierzesz argumenty do siebie zamiast skupic sie
    > tylko na argumentach.
    To może jakimś kaznodzieją z innych wierzeń?

    No nie wiem - tak mnie próbują tresować przy twojej aprobacie że
    zastanawiam sie co robić... 1maja jak zwykle była w domu tęga popijawa,
    niestety brakło alkoholu a więc zmuszony byłem pojechać ponad 15km do
    brata po dodatkową gorzałę, to nie wszystko, na drugi dzień licząc
    przelicznikiem w necie, pojechałem do miasta po piwo i coś na kaca, z
    ponad 3promilami we krwi. Co teraz powinienem zrobić wobec ogromu tych
    zbrodni - zgłosić się na policje i poddać dobrowolnie karze, z jednej
    strony boję się srogiej kary od swoich panów, z drugiej ciężko żyć z
    brzemieniem takiej zbrodni na sumieniu.

  • 94. Data: 2015-05-03 12:32:28
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-05-02 o 23:23, Budzik pisze:

    > Ale nie ma tez kryterium nie posiadania wiedzy, wiec jak juz gumiarz wie i
    > zareaguje to nie widze w tym nic złego.
    > Zreszta - nie bawi mnie dyskusja polegająca na sprowadzaniu problemu do
    > absurdu. Nie twierdze, ze gumiarz ma znac KK. Natomiast nie wyobrazam
    > sobie, aby nie umiał ocenic przydatnosci danej opony do jazdy. Inaczej nie
    > byłby fachowcem.
    > A oczekiwanie zeby inni uczestnicy ruchu nie jezdzili na łysych oponach to
    > nie jest zaden bat...

    Na co się taki złośliwiec powołuje przy odmowie wykonania usługi, skoro
    on nie jest od ścigania wykroczeń drogowych?
    Nikt inny jak ty nie sprowadza tego do absurdu, już nawet zaczynasz
    dodawać od siebie że on tylko może, a sytuacja jest taka że on
    najwyraźniej musiał złośliwie odmówić wykonanie usługi temu dziadkowi, a
    ty w ślad za autorem wątku to poparłeś.

> [...]
    > Dla mnie to nie problem - jak juz pisałem kilka razy - ja umiem ocenic stan
    > opon.
    > Jakis czas temu tesciowa poprosiła mnie o zmiane zarówek w samochodzie.
    > Zmieniłem, przejechałem sie jej autem i wyobraz sobie, ze ona tego ocenic
    > nie umiała. Stan opon miała tragiczny.
    > Szkoda, ze nikt z fachowców jej nie poradził w tym temacie.
    >
    > Co prawda rzeczywiscie nie pojechała do fachowca od doradzania dotyczacego
    > stanu opon i bieznika.
    > Kurcze, powinna pewnie pojechac jeszcze do 50 innych specjalistów od

    Ile k**a razy jeszcze muszę powtarzać - klient nie pytał go o zdanie
    tylko zlecił usługę, nie nie zrobienia mu loda tylko to do czego ten
    matoł otworzył warsztat.
    O czym ty gadasz i co próbujesz tłumaczyć w tak prostej sytuacji?

    > ROTFL
    > Rzeczywiscie oczekiwac od gumiarza oceny stanu opon to jakis absurd...

    Bo to nie jego dziedzina, on ma tylko wykonywać usługi, a nie spierać
    się z klientem o stan ogumienia.

  • 95. Data: 2015-05-03 12:36:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Budzik ! :-P

    Hmm...

    "Jak jezdzisz 90 na godzine a na deszczu troche zwalniasz to nie wystapi
    przy 2-3 mm biezniku. :)"

    To masz na mysli?

    Jeżeli tak to tutaj ani o 90 w deszczu, ani o 1,6 bieznika nic nie ma...

  • 96. Data: 2015-05-03 12:36:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No coz, jak mialem sierre, to bywalo ze na swiezo zalozych i
    > wywazonych oponach bylo bicie. Po wywazeniu na aucie znikalo, a po
    > paru miesiacach (i raptem paru tys km) znow sie pojawialo.

    :)
    Sierra, co za czasy :)

    Mi kiedys biły zimówki założone na drugi sezon do bodaj yarisa.
    Pojechałem do gumiarza i mówie ze przy 170 bija a on mi (troche w zartach)
    ze u nas tyle sie nie jezdzi.
    Sciagnał, ponownie wywazył i było ok - widac nawet wywazenie idzie zepsuć
    :)

    > A w innych autach raz wywazone caloroczne jakos nie bija, nawet po
    > paru latach.

    No własnie...

  • 98. Data: 2015-05-03 12:58:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

    > To policz sobie trupy i kaleki, wynik wjeżdżania sprawnym autem na
    > drogę, i przez trzeźwych jak świnie kierowców... I spróbuj zrzucić to
    > na coś innego niż jazda po drodze pojazdami mechanicznymi.

    Patrzysz na swiat zero-jedynkowo?
    to ze ktos ma sprawne auto i ze jedzie trzeźwy nie implikuje tego ze zawsze
    bedzie jechał bezpiecznie.
    Jezdzisz troche po drogach? Przeciez czesto ludzie robią głupie,
    niebezpieczne rzeczy.
    Ale to w zaden sposób nie zmienia tego ze jazda na łysych oponach jest
    niebezpieczna.

    > A gówno mnie, ciebie i przede wszystkim tego złośliwego debila w
    > warsztacie obchodzi do czego on tych kół będzie używał.

    Nie zgadzam sie.

    > Czego do
    > diabła ty bronisz??

    Bezpieczenstwan a drodze.
    Tyle gadania i jeszcze nie zrozumiałes?

    > To może jakimś kaznodzieją z innych wierzeń?

    Nadal nie i jak widze, krucho u Ciebie z wnioskowaniem.

> [...]
    > dobrowolnie karze, z jednej strony boję się srogiej kary od swoich
    > panów, z drugiej ciężko żyć z brzemieniem takiej zbrodni na sumieniu.

    Może na przyszłosc powinienes przestać głupio postepowac?
    No i cieszyc sie ze, jezeli rzeczywiscie miałes 3 promile, to nikomu ani
    sobie nic nie zrobiłes. Do czasu.
    Oczywiscie ja postuluje madre działania policji czyli łapanie takich
    pijaków jak Ty za kierownicą a nie robienie łapanek na tych co maja
    pokacowe 0,3 promila w sobote rano (a było tego troche, np. Poznan i rondo
    rataje - przy okazji grartulacje dla dzielnej policji za zrobienie korka w
    sobote rano...).
    ale chwalic sie ze sie jezdzi samochodem majac 3 promile... Nie wiem czy to
    przejaw głupoty czy źle pojeta chec pochwalenia się... Smutne, Trybunie,
    smutne.

  • 97. Data: 2015-05-03 12:58:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

    > Na co się taki złośliwiec powołuje przy odmowie wykonania usługi,
    > skoro on nie jest od ścigania wykroczeń drogowych?

    Wiesz, ja specjalnie nie szanuje prawa, uwazam, ze duzo wazniejsz jest
    zdrowy rozsadek oraz uczciwe postepowanie.
    Dlatego tez moze powowałby sie na zdrowy rozsadek i własne poczucie
    uczciwosci?
    Wiem, wiem, co w dzisiejszych czasach znaczy uczciwosc. Tfu!

> [...]
    > najwyraźniej musiał złośliwie odmówić wykonanie usługi temu dziadkowi,
    > a ty w ślad za autorem wątku to poparłeś.

    Pisałem, ze rada to koniecznosc, o odmowie wykonania usługi mozna
    dyskutować.
    Ja na miejscu gumiarza gdyby dziadek bardzo sie upieral, założyłbym i
    zadzwonił na 997 zeby go zaraz przy bramie skontrolowali.
    Wtedy wszystko byłoby ok, prawda? :)

> [...]
    > matoł otworzył warsztat.
    > O czym ty gadasz i co próbujesz tłumaczyć w tak prostej sytuacji?

    nie zrozumiałes do teraz to juz nie zrozumiesz.
    Wiesz - ja moge przyjac do wiadomosci ze mamy inne opinie na ten temat -
    ale nie miesci mi sie w głowie ze Ty do teraz nie pojąłes mojego
    stanowiska.
    Może piszesz po pijaku?

    > Bo to nie jego dziedzina, on ma tylko wykonywać usługi, a nie spierać
    > się z klientem o stan ogumienia.

    ROTFL po raz drugi - opony to nie jego dziedzina... Pewnie zna sie na
    plackach malinowych...

  • 99. Data: 2015-05-03 13:46:09
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-03 o 10:29, Budzik pisze:
    > Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Dopóki poruszamy sie po wspolnyh drogach i jego wypadniecie z drogi moze
    > oznaczac wpadniecie na mnie - to jest nasz wspolny temat a nie jego
    > osobiste widzimisie.

    jeździłem na "slickach" naście lat temu (studentowi brakowało na nowe) -
    i w zimie spod świateł szybciej ruszałem niż większość, i jakoś się nie
    zabiłem - bo wiedziałem na czym jeżdżę. A jak było sucho to te opony
    niewiele gorsze niż inne (albo wcale)

    Łukasz

  • 100. Data: 2015-05-03 15:48:38
    Od: Mateusz <n...@o...pl>

    W dniu 2015-05-02 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Mateusz n...@o...pl ...

    > Z bez reszty?
    > MSPANC :)

    > A jak jezdzisz na jednym komplecie to tez wyważasz co jakis czas?
    >
    > Ja w sumie czasami wymieniam sam, czasami jade do pana Henia.
    > Finansowo samemu robić sie nie opłaca, bo sama zamiana u p. Henia to 20zł,
    > ale czego sie nie robi dla satysfakcji :)

    Z tym ASO może nieprecyzyjnie napisałem :-) Tanie nie są, tyle,
    że koszty ponosi się jednak mniejsze w przypadku gwarancji bo
    płaci się tylko za usługę... Wyważam raz jesienią i drugi raz wiosną,
    we obu autach mam 2 komplety kół.
    M.