  • 21. Data: 2020-06-18 11:30:18
    Temat: Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie coœ wydawać?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-06-17 o 14:59, K pisze:

    >Musi to na Rusi, a w Polsce jak kto chce.
    >Trzeba mieć problem umysłowy, żeby mieszkać po przeciwnej stronie
    >miasta niż przedszkole, do którego posłał dziecko, a drugie dziecko
    >wysłać do innego przedszkola jeszcze gdzie indziej, a robotę jeszcze
    >gdzie indziej.

    A potem ci pracodawca bankrutuje i kolejny jest na drugiej stronie
    miasta.

    J.

  • 22. Data: 2020-06-18 11:31:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 18-06-2020 o 10:50, J.F. pisze:

    >Patrz - to zupełnie jak dzisiaj.
    >Tylko dziś kredyty większe...

    W zasadzie tak.
    Tylko dzis jak widac szczescie mniejsze, a kredyty do wczoraj
    relatywnie tez mniejsze - bo nas bylo stac na splacanie :-)

    J.

  • 23. Data: 2020-06-18 11:49:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-06-2020 o 11:31, J.F. pisze:

    > W zasadzie tak.
    > Tylko dzis jak widac szczescie mniejsze, a kredyty do wczoraj relatywnie
    > tez mniejsze - bo nas bylo stac na splacanie :-)

    Takie tam spłacanie - nowymi, większymi kredytami.
    I mówię ogólnie o całym zadłużeniu, a nie kredytach sensu stricte..

  • 24. Data: 2020-06-18 12:08:29
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-18 o 11:30, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup

    > A potem ci pracodawca bankrutuje i kolejny jest na drugiej stronie miasta.

    Nic dziwnego, że bankrutuje, jak zatrudnił pracowników mało bystrych.

  • 25. Data: 2020-06-18 12:17:29
    Od: kosmos <k...@u...pl>

    W dniu 2020-06-18 o 12:08, Poldek pisze:

    > Nic dziwnego, że bankrutuje, jak zatrudnił pracowników mało bystrych.

    Albo nie wiesz jak realnie wygląda rekrutacja do przedszkoli i żłobków
    publicznych albo sam jesteś mało bystry.

  • 26. Data: 2020-06-18 12:52:52
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-18 o 12:17, kosmos pisze:

    > Albo nie wiesz jak realnie wygląda rekrutacja do przedszkoli i żłobków
    > publicznych albo sam jesteś mało bystry.

    Akurat wiem, gdyż korzystam :-)

  • 27. Data: 2020-06-18 13:02:15
    Od: kosmos <k...@u...pl>

    W dniu 2020-06-18 o 12:52, Poldek pisze:

    > Akurat wiem, gdyż korzystam :-)

    No to powinieneś także wiedzieć, że nie zawsze możesz sobie swobodnie
    wybrać placówkę, czasem bierzesz co jest i jeszcze się cieszysz, że w
    ogóle Ci się udało gdziekolwiek dziecko/dzieci zapisać. I niestety bywa,
    że nie jest to obiekt na trasie dom-praca, czasem trzeba trochę (albo i
    mocno) zboczyć ze szlaku.

  • 28. Data: 2020-06-18 13:13:57
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-18 o 13:02, kosmos pisze:

> [...]
    > ogóle Ci się udało gdziekolwiek dziecko/dzieci zapisać. I niestety bywa,
    > że nie jest to obiekt na trasie dom-praca, czasem trzeba trochę (albo i

    Mam inne doświadczenia. Być może dlatego, że nie przeprowadziłem się do
    okolicy, w której jest mało placówek :-)
    Niektórzy tak mają, że jak zakładają rodzinę, to osiedlają się na
    Białołęce/Kazimierzu i mają żal, że koło domu nie ma gratisowych
    żłobków/przedszkoli/szkół.

  • 29. Data: 2020-06-18 13:23:53
    Od: kosmos <k...@u...pl>

    W dniu 2020-06-18 o 13:13, Poldek pisze:

> [...]
    > Niektórzy tak mają, że jak zakładają rodzinę, to osiedlają się na
    > Białołęce/Kazimierzu i mają żal, że koło domu nie ma gratisowych

    Ależ na Białołęce jest dużo "gratisowych" placówek. Tylko chętnych jest
    więcej, niż przygotowano miejsc. I wymaga to kombinowania. Wybór miejsca
    zamieszkania nie ma zazwyczaj nic wspólnego z brakiem bystrości, który
    sugerujesz.

  • 30. Data: 2020-06-18 13:28:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-18 o 13:23, kosmos pisze:

> [...]
    > więcej, niż przygotowano miejsc. I wymaga to kombinowania. Wybór miejsca
    > zamieszkania nie ma zazwyczaj nic wspólnego z brakiem bystrości, który

    No to przepraszam. W każdym razie dzieci zapisałem na kolejne stopnie
    edukacji przez internet tam, gdzie chciałem, czyli do najbliższych
    placówek na dojście piechotą i nie było problemów. Wiem, że niektórzy
    mieszkają bliżej i dowożą samochodami. Mi też się czasem zdarzało jechać
    samochodem do przedszkola, które mam na dystans do dojścia pieszo, ale
    przynajmniej wtedy nie marudzę na korki, które sam tworzę :-)