eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaIndukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu › Re: Indukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu
  • Data: 2020-02-04 22:07:09
    Temat: Re: Indukcyjny licznik energii, moment wsteczny a kradzież prądu
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Myślę, że
    > warto by było wydzielić jakieś terytorium, gdzie by takie porąbańce,
    > jedne i drugie, mogły się osiedlić i cały czas kombinować, jak by tu
    > być bardziej sprytnym.
    Nie dodałem, że ów kolega miał jeszcze jedną zasadę; "Kupę rób w pracy.
    Zaoszczędzisz na wodzie i papierze, a pracodawca ci jeszcze zapłaci za
    czas".
    Muszę jednak przyznać, że kolega ten był całkiem normalny i raczej
    lubiany. Miał tylko takie wariactwo i nie dawał się przekonać, że
    ładowanie telefonu może kosztować nawet mniej niż grosz.
    Jacek