-
Data: 2011-03-05 10:09:56
Temat: Re: Info z UKE
Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-03-05 10:52, user_zero pisze:
> Pozostaje pytanie : jak sprawdzi? czy wszystkie za?o?enia testu zosta?y
> spe?nione?
Dla ciekawości notatka mojego pracownika z wczoraj - z dwóch wizyt u
klientki (ona na 10000% już by złożyła reklamację) To nasza wewnętrzna
notatka w firmie od administratora dla szefostwa:
===========
Sytuacja z Panią z ul. XXXX wygląda następująco.
Przyjechaliśmy do Pani około 10 ponieważ zgłaszała że jej nie działał
internet.
Po przyjściu, Pani włączyła komputer i weszła na wszystkie strony.
Narzekała na częsty brak internetu. Marcin zmienił jej standard z g
na b ponieważ narzekała na słaby sygnał na jej własnym routerze wifi
przez który miała połączony radiowo komputer stacjonarny (miała sygnał
zmieniający się z "bardzo dobry" na "dobry"). Poprosilismy Panią o
zapłacenie 40 zł za nasz przyjad i czas. Pani odmówiła. Po wyjeździe od
Pani w drodze powrotnej otrzymalismy od z biura telefon, iż Pani nie
działa i mamy przyjechac ponownie ale to ma być usługa TYM RAZEM
bezpłatna (a my nie nie pobraliśmy opłaty za poprzedni przyjad). Po
przyjedzie na progu Pani powiedziała że sygnał już jest dobry i jest ok.
Jako że to jest usługa bezpłatna nie ingerowalśmy w sieć Pani. Wpieliśmy
się bezpośrednio w kabel odpaliliśmy vpn i otworzyliśmy kilka stron.
Pani stwierdziła że w biurze jej powiedzieli telefonicznie że nasz
wizyty są bezpłatne (co jest oczywiście ewidentnym kłamstwem, bo zawsze
klientowi przekazujemy, że jeżeli wina leży po stronie sprzętu klienta
to wizyta jest płatna). Pani wskazała nam umowe w której pisze o
serwisowaniu sieci. Staralismy sie wyjaśnić że mamy obowiazek
serwisowania naszej sieci a Pani ma obowiązek zapewnić warunki
techniczne do odbioru sygnału. Po wymianie argumentów Pani nie została
przekonana.
===========
Mają klientów tak nastawionych - oni byliby pierwsi jako niepłacący ...
Wojtek
--
polecam stronę: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym
Następne wpisy z tego wątku
- 05.03.11 10:35 Daniel Kulesza
- 05.03.11 11:18 wm
- 05.03.11 11:31 crazy bejbi
- 05.03.11 11:32 wm
- 05.03.11 11:35 Andrzej
- 05.03.11 11:49 wm
- 05.03.11 11:51 crazy bejbi
- 05.03.11 12:04 Andrzej
- 05.03.11 12:57 Sied@r
- 05.03.11 13:08 Sied@r
- 05.03.11 13:21 Sied@r
- 05.03.11 13:32 Sied@r
- 05.03.11 13:35 Daniel Kulesza
- 05.03.11 13:48 RaVaeL
- 05.03.11 13:49 Paweł
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
- Czy to konieczne? ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
- pl.internet.polip - is DEAD?
- ovh
- INEA
- Prośba o traceroute z Vectry
- BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
- http://pl
- Re: Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?
- Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
- Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
- ooerator gsm + stały ip z revdns
- Dostęp do ip nostrady
- narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
- T-mobile bawi się w MITM....
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=