  • Data: 2019-11-11 17:39:12
    Temat: Re: Instalacja Andka
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dell Venue 7 3740
    > Intel Atom Z3460
    > 1 GB Ram
    > Pamięć masowa 16 GB
    > Android 4.4.4
    >
    > Resetów robiłem już kilka. Raz nawet zablokowałem całkowicie
    > aktualizacje w nadziei że będzie działał lepiej.
    >
    > Nie chodzi nawet o to działa WOLLNNOO. (mam też galaxy tab 2 i jego da
    > się wolno ale przewidywalnie używać)
    > Dell ma ZACIĘCIA. czasem liczone w minutach zanim się przegryzie przez
    > swoje jestestwo.

    Ten typ tak ma (mam tego dokładnie Della w szafie), spowolnił po którejś
    aktualizacji. Z tego co wiem, rozwiązania nie ma, a Dell umywa ręce.
    Niektórzy proponują zrobić roota i wywalić niepotrzebne oprogramowanie,
    co nieco powinno pomóc. Ale jeden z potrzebnych do tego programów nie
    rozpoznaje tego Della, więc nawet tego nie mogłem zrobić.

    Co ciekawe, problem nie dotyczy Venue 8, który jest na Windowsie.