  • 11. Data: 2013-07-19 14:02:44
    Temat: Re: Instruktaz - jak oduczyc jazdy lewym pasem
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Friday, July 19, 2013, 1:55:24 PM, you wrote:

    > No zartujesz ?
    > Sytuacja wskazuje na odmienne zachowanie a w kamerze w dodatku
    > swietnie widac ze nalezalo hamowac, a tego nie zrobiono.

    Raz przyhamował i pojechał, potem przyhamował mocniej - "nie dałem
    rady tak szybko aż tak zahamować jak ten wariat, wysoki sądzie - on
    nawet świateł stopu nie ma".

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2013-07-19 14:32:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F,
    >Raz przyhamował i pojechał, potem przyhamował mocniej - "nie dałem
    >rady tak szybko aż tak zahamować jak ten wariat, wysoki sądzie - on
    >nawet świateł stopu nie ma".

    Zle. Skoro po pierwszym hamowaniu zobaczyles ze nie ma swiatel, to
    trzeba bylo wiekszy odstep utrzymac.

    Raz zwolnil, przyhamowalem, potem sie zaczal rozpedzac, to ja tez, i
    nagle sie gwaltownie zbliza, ja w hamulec, ale juz nie dalem rady.
    Swiatlo stop mu sie nie zapalilo, co na nagraniu widac. A hamowal
    przez 50m, prosze zobaczyc slad na asfalcie.

    Ale caly film powinien to potwierdzac, a nie tak jak tutaj.

    J.

  • 13. Data: 2013-07-19 15:57:07
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-07-19 07:22, megrims pisze:

    > mnie się tam reakcja ruska spodobała, jak najpierw
    > obejrzał swój samochód a potem poszedł do motocyklisty.

    Widać oglądał "Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?". ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl