  • 11. Data: 2013-07-24 13:30:59
    Temat: Re: Instruktaz - jak oduczyc jazdy lewym pasem - Część 2
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    > Przekroczenie o 10km/h to piractwo? Zapewne nie było nawet takiego
    > przekroczenia, bo w tym zakresie prędkości akurat liczniki zazwyczaj o
    > 10 zawyżają.
    >
    > [...]

    było, było, zazwyczaj jeżdżę 148km/h w/g wskazań GPS (te 2km/h
    pozostawiam żeby nie było się do czego przyczepić :P)
    faktycznie w okresie wakacyjnym jakoś więcej trzeba hamować na
    autostradzie...

    Lukasz

  • 12. Data: 2013-07-24 14:16:18
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-24 09:13, ddddddd pisze:

    > tylko dlaczego idiota wiozący kamerzystę jedzie cały czas lewym
    > pasem?

    A dla czego ma zjechać na prawy i zredukować prędkość do tych na prawym?
    Tylko dla tego że ten z tyłu ma sraczkę?
    Jedzie szybciej od tych co jada prawym. Więc ich wyprzedza. Nie musi
    zjeżdżać na prawy by puszczać tego ze sraczką. To nie pojazd
    uprzywilejowany by go puszczał.

    Też często dojeżdżam do takiego, ale to nie powód by go jebać. Rzadko mi
    się zdarza trafiać na takiego przyspawanego całkowicie do lewego pasa. A
    jak już to wystarczy dać światłami, kierunkiem, lub sygnałem i wraca na
    prawy. Czasami manewr wykona w panice, bo uświadamiają sobie że "śpią" i
    dupy dają. Taki manewr jest niebezpieczny, bo wykonują go na
    autostradzie nie upewniając się czy właśnie prawym nie ciśnie taki ze
    sraczką.

    Kto, gdy jedzie lewym (140-150) i wyprzedza tych co są na prawym
    (90-120), zredukuje prędkość do tych co są na prawym, zjedzie na prawy
    pas i puszcza tego z tyłu co tnie więcej jak 150?
    Bo ja nigdy, chyba że koguty włączy. Zjadę w tedy gdy mam lukę po prawej
    taką że prędkość moja spadnie do 140max 130. A jak takiej luki nie mam,
    to jadę swoje tak długo, (może dodam +10-15), aż wyprzedzę peleton i
    jest luz na prawym, w tedy zjeżdżam.
    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2013-07-24 15:26:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-24 10:59, Użytkownik ddddddd napisał:

    > czyli bał się, że skoro jadę za nim to mam zamiar zjechać na prawy pas i
    > w niego wjechać? bo tego najbardziej obawiam się przy wyprzedzaniu
    > prawym pasem - dlatego też zwalniam do tych 110km/h, a nie biorę się od
    > razu za wyprzedzanie prawym z prędkością 140 czy 150km/h

    Rozsądnie tyle że mało wiarygodnie. Napiszesz dlaczego doganiając
    go jechałeś jak ostatni kapelusznik lewym pasem czy jednak wolisz
    to pominąć milczeniem ?

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2013-07-24 15:32:48
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote in message
    news:ksogil$jjv$1@news.vectranet.pl... W dniu 2013-07-24 09:13, ddddddd
    pisze:
    > A dla czego ma zjechać na prawy i zredukować prędkość do tych na prawym?
    > Tylko dla tego że ten z tyłu ma sraczkę?

    A po co ma redukować? Przepuszcza jadącego szybciej i, jeśli przed nim
    jedzie samochód, znów go wyprzedza lewym pasem. To nie boli.
    Za to boli jak widzę takiego debila jak w ostatni piątek na Trasie
    Łazienkowskiej w DC. 6:30 rano, raczej luźno, jakaś Toyota, a za nią ja
    skręcamy przy Pomniku Lotnika ze Żwirki w prawo TŁ. Wyjedżamy na TŁ (2 pasy
    + buspas), gość w Tyocie na lewy pas, ja go wprzedzam prawym i jaaadę. Pusto
    do przodu po horyzont, patrze w lusterko, Toyota twardo jedzie lewym pasem.
    I tak jechał, aż go zgubiłem z widoku. Jego też wytłumaczysz, dlaczego lewym
    jechał?

    --
    Axel

  • 15. Data: 2013-07-24 16:27:59
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    W dniu środa, 24 lipca 2013 15:32:48 UTC+2 użytkownik Axel napisał:
    > I tak jechał, aż go zgubiłem z widoku. Jego też wytłumaczysz, dlaczego lewym
    > jechał?

    W sumie nie pamietam jak teraz jest, ale jakis czas temu tez jezeli byla mozliwosc
    jechalem lewym pasem, a to z tego powodu, ze na prawym szkoda bylo mi zawieszenia, bo
    dziura na dziurze, studzienki, koleiny, wyrwy itp...

  • 16. Data: 2013-07-24 18:40:08
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > A dla czego (...)
    > Tylko dla tego że (...)
    > kierunkiem, lub sygnałem (...)
    > w tedy zjeżdżam. (...)

    Wróć do szkoły. Podstawowej.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 17. Data: 2013-07-24 18:49:14
    Temat: Re: Instruktaz - jak oduczyc jazdy lewym pasem - Cz??? 2
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-24 15:32, Axel pisze:

    > A po co ma redukować? Przepuszcza jadącego szybciej i, jeśli przed
    > nim jedzie samochód, znów go wyprzedza lewym pasem. To nie boli.

    Nie jarze tego co powiedziałeś.
    Kogo ma przepuścić? Jakiego jadącego szybciej? O kim tu gadamy?
    Auto które jedzie lewym, a kierowca tego auta napukał temu ze sraczką co
    go wyprzedził i zblokował, wyprzedza wszystkich jadących na prawym
    pasie. Więc jakiego szybciej jadącego ma przepuścić?

    Żeby przepuścić tego z tyłu któremu napukał, musiał by wskoczyć na prawy
    pas między auta i zredukować prędkość do tych aut. Nie jestem pewien czy
    taki manewr udał by mu sie bez redukcji prędkości, by wskoczyć, poczekać
    aż ten z tyłu ze sraczka go wyprzedzi, a on z prawego pasa zanim
    dojedzie do auta go poprzedzajacego wskoczy na lewy pas.
    Tak sie robi, ja tez tak czasami robię, ale to jest ryzykowne, bo często
    to jazda na zderzaku przy znacznej prędkości.

    --
    Krzysiek

  • 18. Data: 2013-07-24 18:53:52
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-24 18:40, t? pisze:

    > Wróć do szkoły. Podstawowej.

    Jesteś :D
    Żyjesz :D
    A już martwiłem się o ciebie bo znaleźli w rowie podobnego z małym
    fiutem :D Brakowało mi tu ciebie :D

    Dawaj, dawaj. Nawijaj dalej. LOL
    --
    Krzysiek

  • 19. Data: 2013-07-24 19:03:30
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

    > Jesteś :D
    > Żyjesz :D
    > A już martwiłem się o ciebie bo znaleźli w rowie podobnego z małym
    > fiutem :D Brakowało mi tu ciebie :D
    >
    > Dawaj, dawaj. Nawijaj dalej. LOL

    Skąd ten słowotok? Kupka już dzisiaj była?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 20. Data: 2013-07-24 20:01:02
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-24 19:03, t? pisze:

    > Skąd ten słowotok? Kupka już dzisiaj była?

    Misiu... Tylko tyle? Dawaj, dawaj, nie wymiękaj :D
    --
    Krzysiek