    From: "doom3" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Intel E2220 2.4GHz podkręcić?
    Date: Wed, 17 Jun 2009 23:41:08 +0200

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5262f16e-6431-4ed4-ab8d-f45b73746776@k38g2000yq
    h.googlegroups.com...
    >Podałem mu 233MHz i działa stabilnie na 2,79GHz. Wrzuciłem 266MHz na
    >szynę i musiałem zrobić clear bios choć na powitanie pokazał 3GHz. Nie
    >zmieniałem napięć. Płyta ASUS P5LD2 reszta na auto. Jak go bezpiecznie
    >podkręcić do 3GHz?

    Lubisz tak ze soba dyskutowac ? ;)
    Odpowiedziales sobie sam... "Nie zmieniałem napięć." - wiec je zmien, na
    poczatek o jedno oczko wyzej na vcore po czym patrzysz czy zbootuje Ci sie
    OS. Jezeli nie to dajesz jeszcze wiecej ewentualnie dodajac dodatkowo
    napiecie na NB (mostek polnocny).

    Nie chce Cie martwic, ale podkrecanie to czasem strasznie czasochlonny i
    nerwotworczy zabieg :)

    Pozostaja sprawy czestotliwosci pamieci i w zasadzie wiele innych czynnikow,
    ale najpierw powienies zerknac powyzsze.

    --
    doom3